Ligt eraan wat ik tegen kom. Zomers ben ik getrouwd met m'n ipanema slippers waar ik zo 10km fijn op kan lopen wat dus elk jaar een nieuw paar kost. Winters verschild waar ik leuke tegenkom, vorig jaar 1 paar laarsjes gekocht voor 30 euro maar na de winter kapot Voor deze winter 4 paar merk schoenen gekocht 80-120 euro per paar. Kon echt niet kiezen. En tussendoor shop ik nog schoenen in de uitverkoop of wat ik leuk vind en tegenkom.
100 euro als ik echt schoenen nodig heb. Verder zoek ik een beetje in de uitverkoop. Ik wil wel alleen goede kwaliteit en ben qua smaak ook enorm kieskeurig, dus ik heb er niet zoveel.
Gemiddeld per 2 á 3 jaar haal ik 3 á 4 paar schoenen en dan gaan de oude versleten schoenen weg. Meestal betaal ik dan 70-100 euro per paar, ligt er een beetje aan of er sale is of niet en daar wacht ik vaak wel op. Ik draag in elk geval altijd sneakers maar dan wel Converse of Vans. Meer dan 120 euro voor een paar schoenen is voor mij behoorlijk bizar.
Meestal tussen de 100 en 200 euro. Vroeger kocht ik alles wat los en vast zat qua schoenen, maar dat is nu voorbij. Ik ga van de week een paar laarsjes bestellen van toms. Kosten 9 tientjes dus valt mee. Ik heb verder alleen een paar gevoerde werklaarzen van Ecco en 1 paar sneakers. Voor zomers birkenstocks en werkballerinas van Ecco. Ben echt drastisch geminderd 😂
Voor dit seizoen toevallig best veel. De afgelopen twee maanden heb ik dr. martens gekocht 150 en Ecco gympen 80 en enkellaarsjes van H&M 30. Nou verwacht ik dat de dr Martens en de enkellaarsjes wel een paar jaar mee gaan. Dr Martens omdat die praktisch onverslijtbaar zijn en de enkellaarzen omdat ik bijna nooit op hakken loop, alleen voor bedrijfsborrels ofzo. Voor de zomer heb ik een paar wegwerpgympen van 10 gekocht en Toms van 45.
Eens per drie jaar verwen ik mezelf met designerpumps. Over die prijs ga ik het niet hebben maar ik spaar er voor. En ik heb verder geen hobby ofzo, alleen schoenen . Een ander geeft het uit aan dure kleding of vakanties haha. Verder koop ik schoenen tussen de 5 euro van Primark tot leren laarzen bij de Bijenkorf. Geen vast budget ofzo, gewoon wat ik op dat moment er voor over heb.
Ongeveer 60 euro per seizoen. DUs een keer voor de zomer en een keer voor de winter. Ik heb ook maar 1 paar schoenen altijd.
Ik heb best wel een schoenen tic sneakers rond de 100, laarzen en hakken zijn meestal rond de 200. Mijn duurste paar in de kast zijn 400
Pfoe. Ik koop pas schoenen als ze af zijn. Maar ik heb wel veel soorten en kleuren zeg maar. Mijn duurste paar zijn mijn dubbary laarzen van 400 euro. Daar loop ik nu al 4 jaar op en zie je nog helemaal niks aan. Mijn goedkoopste laarzen zijn rond de 50 euro. Daar loop ik ongeveer 3 a 4 jaar op en dan zijn ze vaak af. Verder heb ik pumps. Die kosten tussen de 20 en 40 euro. Meer doe ik niet. Sandalen of slippers koop ik voor 1 zomer. Zo rondde en 15 a 20 euro. Die zijn na 1 zomer af. En nu heb ik een paar Adidas allstars gekocht omdat ik weinig andere schoenen aan kan. Heb ze gekocht voor 45 euro omdat het een "oude model" was. Ik vind ze prachtig. Het meeste koop ik in de aanbieding. Tenzij ik ze echt mega tof vind.
Ligt eraan wat ik tegenkom. Ik heb in 2014 220 euro uitgegeven aan 3 paar laarsjes van Melvin & Hamilton. Daar loop ik nu nog op. Wel hakjes en loopzool vervangen tussendoor. 1 paar wordt wat slechter nu, dus die ga ik vervangen. Voor de rest koop ik wat leuke laarsjes tussendoor, meestal bij Van Haren waar ik dan een driekwart jaar mee doe (rond 30 euro). En ik heb een aantal lage pumps van Gabor voor mijn werk. Allemaal gekocht in de uitverkoop of nieuw via Marktplaats. Lente/zomer koop ik meestal Tom's/ ballerina's/ slippers voor vrije tijd.
Umh denk 50/60 per jaar Max. Ik loop thuis op blote voeten. De rest op m'n slippers (20) en daar kan ik vaak 2/3 jaar mee doen. Heb ik dichte zomerschoentjes 2 paar voor 20 kan ik ook zeker 2/3jaar mee doen. 2 stevige, warmere sneakers 20 per paar maar doe ik ondertussen ook al 3 jaar mee. Moet nog wel een mooi laarsje hebben voor 'net'. Ik draag enkel schoenen tijdens m'n horeca baan of bij sneeuw/ strenge winter🙈
Ik heb paar lage lak veterschoen gekocht van piedi nudi van 159 zitten zalig, lopen makkelijk en kan overal onder gedragen worden.
Ik heb zo'n verschrikkelijke schoenen tik heb >100 paar. Ik heb geen budget maar ik bespaar nooit op schoenen, ook niet voor de kinderen. Nep leer of slechte pasvorm zal ik bvb nooit kopen, behlave voor mijn heels dan. Af en toe ga ik mij te buiten aan een nieuw paar Manolo Blahnik's en ben ik minimaal Eur 700,- verder, maar ben ook blij met een goedkoper paar sandaaltjes. 😅
Ik heb mijn schoenen in de uitverkoop gekocht, dat scheelde enorm. Eerste paar kostte 115 euro dacht ik, maar was afgeprijst tot 90 euro. Toen ging ik een paar maanden later voor zomerschoenen en was het tweede paar voor de helft van de prijs. Ik had toen 2 paar voor in totaal 120 euro, en zag dat ze van de andere schoenen die ik al had nog 1 paar van mijn maat hadden staan, en die heb ik toen ook voor de helft van de prijs kunnen kopen. Omdat ze al waren afgeprijst waren ze 45 euro nu. Dat paar staat nu te wachten tot het eerste paar versleten is, maar dat kan best lang duren, het is goede kwaliteit. Hiervoor had ik bijvoorbeeld sandalen gekocht op huwelijksreis in Turkije, heb ik 10euro voor betaald en ik draag ze nu nog steeds, zijn nog prima, en toch al 4,5 jaar in gebruik. Ik denk dat als ik het gemiddelde neem, ik op jaarbasis zo'n 40 euro aan schoenen uitgeef. Het zijn dure schoenen, maar ze gaan heel erg lang mee.
Meestal paar nette sneakers en paar laarzen van Fred de la bretoniere heb ik. Kosten vaak tussen de 150 en 300 per stuk. En dan nog goedkopere schoenen zoals new Balance voor erbij. Verder probeer ik in de sale nog wat te scoren, maar vaak is mijn maat dan al weg.
Uhm schoenen voor het werk tussen 100-200 Slippers 0-40 euro Zomerschoenen 0-50 euro Van de week schoenen bak uitzoeken en kijken wat weg kan
Ik ga dat niet berekenen... Wij zijn net verhuisd en al mijn schoenen stonden in dozen onder de trap opgestapeld. Ik dacht dat er nog wel wat anders tussen zat, maar echt alleen schoenen van mij. En ik weet dat ik een dure smaak heb en graag designers koop. De verhuizers hebben er veel grappen over gemaakt Toch heb ik voor deze winter al twee paar mooie laarzen op het oog. En ga ik in december naar ny, daar zal vast ook nog wat blijven kleven aan mijn voetjes. Ik heb ontdekt dat je geen optelsommen bij lingerie, tassen en schoenen moet gaan maken