ons mannetje smaakt de melk erg goed hij krijgt nu 1x 210 en 3 x 180 maar alleen na de 210, die hij sochtends krijgt, haalt hij de 4 uur. overdag is het vaak al rekken naar de 3,5 uur nu kwam hij vanmorgen al om 6 uur, kunnen rekken tot 6.45 (eerst was dat tussen 7 en 8) met het gevolg dat het overdag dus ook allemaal wat eerder is, uiteindelijk heeft hij het goed gedaan en kwamen we nog normale tijd uit hij krijgt een groente hapje, maar deze gaat er niet van harte in, afhankelijk van de groente eet hij het op of spuugt het uit. dus hier moet hij het ook nog niet van hebben fruit krijgt hij pas vast als hij groente goed eet nu hebben we vanavond pak forte gekocht, kijken of dit hem wat ondersteund. want honger heeft hij niet nodig en meer ophogen is eigenlijk niet de bedoeling omdat hij al naar de +2 lijn in gewicht gaat rijstebloem niet geprobeerd omdat we ook met ontlasting stuk zitten, hij hij krijgt al lactulose. en rijstebloem schijnt weer te stoppen wat was jullie ervaring met forte, duidelijk verschil met standaard voeding? nog iets speciaals gedaan om de honger te stillen?
Hier twee kindjes die beiden forte kreeg/krijgt. Hier hielp het zeker. Als je begint, begin de eerste dag dan met 1 schep normale voeding te vervangen door forte. Dit kan soms al het verschil maken. Probeer dit een dag, helpt het niet, vervang de volgende dag dan twee schepjes door forte enzovoorts. Hier zaten beide kids op volledige forte voeding. Wat ik me alleen afvraag, waarom krijgt jouw kindje nu al 4 flessen? Waarom geef je niet 5x 180+6?
oke bedankt, ga het idd ervaren wat nodig is, en alleen daar inzetten waar hij om meer vraagt. de ochtend ging nog wel goed, dus dat laat ik ook bij de standaard voeding waarom 4 flesjes.. omdat we hem moesten wekken voor de laatste fles van half 11 en dat het geen verschil maakte met hoelaat hij weer kwam. laatst nog wel geprobeerd om terug te gaan naar kleinere flesjes en dan wel 5 x, maar dan tussen 7/8 uur en half 7, maar dat zat allemaal zo erg op elkaar dat dat niet haalbaar was zo doet hij het prima, dus maar weer terug naar 4 flesjes tussen 7/8 uur en 18.30