Welke ladyshave

Discussie in 'De lounge' gestart door leutjj, 2 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leutjj

leutjj Niet meer actief

n.a.v de toppic 'let it grow'.

Ben benieuwd wat jullie gebruiken. Zelf gebruik ik scheermesjes, maar ben al een tijdje naar het kijken voor een ladyshave (voor de benen, oksels). Zag een epilator van Braun, zijn die goed of raden jullie wat anders aan?

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wil je een epilator of een ladyshave? Ik heb een simpele ladyshave van Philips geloof ik, die ook onder de douche kan. Maar elke ladyshave van een beetje bekend merk zal wel prima zijn.

3. leutjj

leutjj Niet meer actief

Denk een epilator.

4. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Auw!! 20 jaar geleden had mijn moeder zo een ding. Wel eens getest en dat deed zo een pijn. Sindsdien een fobie coor epilators :p

5. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Oooohh echt hè? Ik heb als tiener ook weleens dat ding van mijn moeder uitgeprobeerd. Ik dacht dat het een ladyshave was. AAAUUWWW!!
    Never nooit weer....

DastyQueen vindt dit leuk.
  6. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.778
    3.907
    113
    Ik heb een Silk epil die ook onder water gebruikt kan worden. Epileren doe ik alleen m'n benen maar ik heb echt amper haar, heel blond en fijn. De eerste paar keer onder water gebruikt maar bij mij was het dus sowieso niet zo pijnlijk. Verder gebruik ik de scheerkop. Prima ding.

7. LiveLifeLovely

LiveLifeLovely Niet meer actief

Epileren is gewoon een kwestie van wennen.

Ik epileer al jaren mijn benen en schaamstreek.

Oksels durf ik niet aan :rolleyes:

Ik kies zelf wel een epilator met heel veel pincetten, zodat het minder lang duurt voordat je klaar bent :D maar mocht je het minder pijnlijk willen, zou je kunnen kijken dat er minder pincetten opzitten.

8. SnowAngel

SnowAngel Niet meer actief

Ik heb een aparaat waarvan je de kop kan wisselen tussen scheren en epileren, epileren gebruik ik voor de benen en scheren op andere plaatsen

9. leutjj

leutjj Niet meer actief

Haha dan toch maar een ladyshave!

10. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Ik ben ook wel benieuwd naar meer ervaringen met een Ladyshave.
    Zag er toevallig net 1 bij de Ah en ik vroeg bij af of je er ook mee kunt trimmen. Het lijkt alsnog het echt alleen weghalen is.
    Daarnaast.. werkt het ook bij dikkere/stuggere haren?

Deel Deze Pagina