Ik heb niet een oneindige portemonnee (helaas) en even afhankelijk van wat de playmobile poppetjes kosten zou ik 15 tot 20 euro geven. Als die poppetjes 17 euro ofzo kosten, zou ik zelfs 'slechts' een tientje geven, want ik vind het best een hoop geld voor mensen waar je niet echt een hechte band mee hebt.
Ikzelf ga meestal niet onder de 40 euro. Zeker voor een trouw. Maar als je ze echt niet goed kent ... 20 euro en nog een kraslotje? En anders bedank je voor de uitnodiging, maar zeg je niet te komen.
Voor een receptie naar mensen die je niet goed kent hoef je echt niet een groot cadeau mee te nemen. Ik zou max.15 doen als je ook al playmobil doet. Wat ook leuk is, zijn 2 bioscoopbonnen met oppas tegoedbon dat je op hun kinderen past, of een familieticket zonder playmobil.
ik zou 15 euro doen. je wordt eigenlijk uitgenodigd op een receptie van mensen die je amper kent. bij mij komt dat een beetje over als je mag je envelopje komen brengen en weer gaan. voor het feest ben je niet goed genoeg. of geen geld maar gewoon een leuk bosje bloemen.
Hier is het 'normaal' dat je als daggast 50 euro geeft en als je alleen avondgast bent dus de receptie/feest dan 20 euro
ik zou een kadobon geven van 15 euro of zoals hier boven een bioscoopbon en het aanbod om eens (liefst in de vakantie, zodat jullie jongens ook mee kunnen) op hun kinderen te passen. en dan idd voor de jongens een playmobiel poppetje. Ik denk trouwens dat ze eigenlijk de jongens uit wilden nodigen en dat jullie als aanhang mee mogen . Ik zou zelf geen kado verwachten van de ouders van een speelkameraadje.
Ik kreeg op mijn eigen huwelijk van mijn oom en van n bevriend stel, beide daggasten, 10 euro hihi .... Ach ja ik kan niet in andermans beurs kijken
20 vind ik ruim voldoende voor iemand die je helemaal niet zo goed kent. En het is een receptie hè van misschien anderhalf uur of zo?
Ik zou denk ik met een bos bloemen aan komen. wat een bedragen komen hier voor bij zeg. Jullie hadden allemaal wel op mijn bruiloft morgen komen.
Kom je alleen of met man en kinderen Als je alleen komt 10 euro en de playmobiel als je met zn allen komt 20.
Ik zou bij iemand die ik amper ken een klein bedrag schenken van max 15 euro.Ik zie bedragen voorbij komen van 50 euro.Dit ga je toch niet geven aan een "vage"kennis haha
Het is inderdaad meer bedoeld voor mijn dochter en zoontje.Maar dan moet ik natuurlijk ook mee. We hebben het niet zo heel ruim dus zit inderdaad ook te denken aan 15 euro de playmobil kost ook nog eens 10 euro. Lijkt me toch voldoende.En het is inderdaad alleen de receptie we zijn er misschien een klein uurtje.
Ik zou hooguit 15 euro doen. Je drinkt 2 glaasjes waarschijnlijk. Dus dat lijkt me voldoende plus de playmobile.
Het is maar een receptie. Nu vind ik dat zelf sowieso vooral een geld-ophaaliets... Want mensen mlgen niet naar je feest maar wel even uurtje op receptie om kado af te leveren. Bij receptie-uitnodigingen pas ik ook altijd direct. Hoef ik echt niet heen. Zou dus de playmob geven en evt bos bloemen, maar geld? Nee hoor.