20 kg aangekomen, na de bevalling al 9,5 kg kwijt, de week daarna de rest. Zit nu op mijn gewicht van voor de bevalling, maar pas helaas nog niet al mijn broeken. Wel raar he?
was 20 kilo aangekomen...en de eerste 15 kwijt in de eerste week...5 in de week erna...paste toen ook gewoon in me oude kleding.
ik was maar 7kilo aangekomen maar ben 13kilo afgevallen binnen 10dagen maar dat kwam grotendeels door stress
Was 21 kg aangekomen. Meteen na de bevalling 6 kg kwijt en de volgende kilo's heb ik alles bij elkaar 2,5 maand over gedaan. Nog geen 3 maanden dus en toen zat ik alweer op mijn oude gewicht. Heb er ook helemaal niets voor hoeven laten, heb gegeten als een bootwerker
Hoi Ik ben tijdens de zwangerschap maar 2kg aangekomen, maar ben nu drie weken erna 6 kg kwijt Altijd mooi meegenomen....
even een vraag tussendoor, ben nu bijna 33 weken en ben 7 kilo aangekomen. mar ik lees hier van veel dames dat ze meer dan 20 kilo zijn aangekomen. gaat het de laatste weken dan nog zo snel? of zou ik gewoon rond de 10 kilo in totaal aankomen?
Ik ben 30 kilo aangekomen tijdens mijn zwangerschap (Hield vooral erg veel vocht vast), woog voor mijn zwangerschap 65 kilo. In de 1e week na de bevalling was er 10 kilo vanaf, en inmiddels is dat al 18 kilo geworden. Weeg inmiddels 77, dus nog maar 12 kilo te gaan.. Komt wel goed zodra ik straks in beweging kom.
Is helaas moeilijk te voorspellen meid, maar het is wel mijn ervaring dat die laatste weken ineens behoorlijk aantikten qua gewicht.
23 kilo aangekomen na de bevalling meteen 10 kwijt in de loop van het jaar met op voeding letten en bwegen nog eens 8 en nu druk bezig die laatste 5 er af te krijgen
Is idd moeilijk te zeggen. Ikzelf heb in de laatste 6 weken ineens 15 kilo erbij gekregen.....was er wel 17 afgevallen al dusseuh... Maar was ineens gestopt met naar mijn werk fietsen...en toen ging die buik. Ik at niet veel meer, en het spugen was er nog steeds dag en nacht dus was echt alleen maar baby. Had wel heel veel vruchtwater nog. Groetjes en success met je laatste weken en bevallen! Miranda
ik was 5,5 kg aangekomen in de zwangerschap en ik stond eergisteren op de weegschaal en er was 8 kg af. Heerlijk.....ben benieuwd voor hoelang want nu de misselijkheid weg is pfffff Het is toch normaal dat je meer eet als je borstvoeding geeft of niet?
Ik was 8 kilo aan gekomen, Na de bevalling was ik er maar 4 kwijt, Nu na 2 weken moet ik nog 1 kilo eraf, dan zit ik op het gewicht toen ik begon met deze zwangerschap, Maar moest er nog 4 kwijt van de vorige en dan wil ik er nog 3 kilo eraf hebben.... Dus in totaal wil ik og 8 kilo afvallen. Maar de feest dagen komen er ook aan
Was bijna 20 kilo aangekomen, na 1 week was ik 11 kilo kwijt. Was voornamelijk vocht. De andere 9 was ik in ong 3 maanden kwijt. Ging heel snel en heb er gelukkig weinig voor hoeven doen.
ik was er denk ik vd 16 gelijk 7 kwijt, kon pas na 6 dagen op de weegschaal staan, want ik lag in het kraamhotel en daar hebben ze geen weegschaal voor moeders die benieuwd zijn hoeveel ze al zijn afgevallen maar ik moet er nu nog 3, en dat zit echt op de verotste plekken dwz, ik heb 'love- handles' en op m'n dijen zit het..pffff
Ik was 14 kg aangekomen. Van 50 naar 64. Na de bevalling woog ik 58 kg. Na een paar dagen 56 en dat weeg ik nu 3 weken later nog. Er mogen er nog 2 af (laatste beetje buik denk ik) en de rest mag blijven zitten. Kon voor de zwangerschap wel een extra kilootje gebruiken. Maar zal nog wel de nodige oefeningen moeten doen om mijn buikje mooi plat te krijgen en mijn dijen minder mollig : ) Alles op zijn tijd he? Geniet van je zwangerschap!