Pcos pre eclampsie en mischien zwanger van een tweeling

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ProudMom28, 22 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Hallo allemaal,

Ik moet even mijn verhaal kwijt. Ik probeer flink in te korten want het zou anders een heel lang verhaal worden.

Wij hebben 2 kinderen.
    De eerste is met pre eclampsie geboren, zonder mmm
    Onze 2e is met clomid geboren (toen niet wetend dat ik pcos had)
    Ondanks mijn 2 keer pre eclampsie bleef de wens voor een derde kindje. Omdat ik haargroei kreeg in mijn gezicht, en bijna geen cyclus meer had. Bleek dat ik dus pcos had. dit is vast gesteld door de gyn met onderzoeken.
    Ik kreeg clomid voor geschreven, maar bleef onder controlle van de gyn. Toen bleek ik een mega cyste te hebben. Deze zou er eingelijk uit moeten. Maar er werd bestloten na een paar dagen terug te komen voor een meting, maar het zag er niet goed uit! We dachten we krijgen geen kinderen meer. De cyste en of mischien eierstok(ken) moeten eruit. Deze cyclus leek in elk geval niets meer te worden.En hebben dus ook gewoon sex gehad.
    Maar nu komt het, toen onze grote verbazing was de grote cyste bijna weg. En bleken er 2 rijpe follikels te zitten die vandaag of morgen gaan springen. Nu hebben we gisteren sex gehad. En nu dus een grote kans op een zwangerschap volgens de gyn. En dit kon dus gewoon een tweeling worden.
    Het is een beetje dubbel, wat nu? Stel dat? We vonden onze 3e kinderwens al erg ego, maar een eventuele vierde schrikken we toch wel van. Want dan heb ik nog meer kans om weer pe te krijgen.
    Omdat we het niet goed met de kenissen enzo durven te delen. Wil ik hier toch heel graag mijn verhaal delen. En enigzins opzoek naar erkenning.
    wie herkent dit? of mischien voor een gedeelte.

Liefs

Deel Deze Pagina