Hallo allemaal, Mijn zoontje is bijna 8 maanden en is verkouden. Hij drinkt helemaal geen flessen meer (als ik met de fles aan kom zetten, begint ie al te huilen). Verder wilt ie ook geen pap. Hij is de hele dag wakker. Als ik hem in bed leg, gaat ie wel slapen, maar word ie na een half uur overstuur huilend wakker. Zo ook snachts. Van het Cb moet ik nu gewone melk geven en zuivelproducten, zodat hij wel aan de 500 ml komt. Wat moet ik nu doen met het slapen? Ik snap er niks van, hij sliep altijd zonder problemen en hij sliep ook altijd door. Ik heb verder niks veranderd. Groetjes wondertje
Ik zou even langs de HA gaan, misschien heeft hij wel oorontsteking. De ha kan je evt ook neusdruppels geven, zodat het ademen makkelijker gaat.
Als je kindje niet meer drinkt moet je echt direct de huisarts bellen. Baby's drogen best snel uit. Je kunt vast wat zoutoplossing in het neusje spuiten, dan slinken de slijmvliezen een beetje en vermindert mss de druk op de oren en kan hij wat vrijer ademen. Sterkte!
Bedankt voor je reactie. Ik ben al bij de HA geweest, maar die zegt dat het alleen een virusinfectie is.
Hoi, Het gekke is dat hij geen opvolgmelk meer il drinken, maar wel diksap en gewone melk enzo. Verder gebruik ik al neusspray.
heb je al een papje met een smaakje geprobeerd? een pyjamapapje, daar zit ook opvolgmelk in. En het bedje schuin zetten, onder de voorste poten een telefoonboek, dan kan hij makkelijker ademen en heeft hij minder druk op de oortjes. in de badkamer zitten met de hete kraan open, stomen maakt de holtes open. Luuf baby smeren ( is een soort dampo voor ukkies) beterschap
dan maar gewone melk hoor, of anders alleen maar diksap als hij maar aan zijn vocht komt. uitje werkt hier heel goed. en een zetpilletje voor t slapen gaan?
van melk gaan ze trouwens meer hoesten, dat b evordert de slijmproductie. slokje water na de melk schjint hiervoor te helpen
Wij hebben onze zoon ook vanaf 10maanden gewone melk gegeven. alleen dan de vitamine D niet vergeten.