Hier ook altijd, kom helemaal rood onder de douche vandaan. Droge huid ook nog, jeuken, vreselijk. Maar ja, het is zo lekker hè...
Ook rond de 40 graden. Maar mag dat eigenlijk wel als je zwanger bent? Mag toch maar 38 graden? ( las ik ergens )
Haha wat herkenbaar dit! Ik douche ook heel heet en vriendlief vind het altijd veel te warm. Ik ben snel gewend aan de temperatuur en wil dan warmer en warmer . Lekkerrrrr.
Oeh heerlijk een warme douche! Ik douche ook zo warm mogelijk, weet niet precies hoe warm maar ik verwacht nog wel warmer dan 42 graden Ik heb al een paar keer het brandalarm laten afgaan als ik na het douchen de badkaer deur open deed Wel heb ik me nu aangeleerd om de temperatuur na na het douchen weer terug te zetten naar 38 graden zodat mijn man zich niet verbrand
Doen jullie dat ook in de zomer trouwens? Moet er niet aan denken. Dan gaat die zelfs hier op 32 / 33
Lekker juist ! Weet je hoe snel je afkoelt zodra je weer buiten stapt? Ik krijg het dan zelfs nog koud hoor Beter dan dat je op 32 graden doucht en het zweet alweer van je af loopt zodra je je broek en bh weer aan hebt gedaan.
Poeh.. vrij koel volgensmij, ik heb nu zoeen mengkraan dus ik weet het niet precies. Mijn bad zette ik wel altijd vrij heet, ik dacht meestal rond de 41.
begin op 37/38 en zet m steeds warmer Vriend ook, alleen als je er dan halverwege bijstapt, moet ie eerst van de ander weer omlaag, om dan weer langzaam omhoog te gaan
als het echt heel heet is zomers dan zet ik de douche juist telkens kouder. begin ik op 37 tot hij bijna op zn koudst staat
Ik zet hem meestal iets voorbij de 37 graden, maar dan steeds kouder. Heerlijk oppeppend! Dat hele warme word ik erg naar van. Man hier juist steeds heter en komt ook knalrood onder de douche vandaan.
Begin met 38. Dit is al snel te koud. Eindig op 45 . Heerlijk . Kok Dan vuurrood onder de douche vandaan