Wat een verschil. Hier aan de kust was het echt frisjes. Geen zon maar bewolkt. In de tuin was het vanmiddag uit de wind 22 graden
Bizar ineens he. Wij hebbrn zelfs binnen gegeten omdat de wind zo fris was. Ik hoop zo dat ook wij hier morgen weer mogen genieten van mooi weer
Op zijn warmst was het vandaag 31,5 binnen. Nu nog 29 graden... Opzich geen last van, alleen dochtertje wel s nachts met slapen.
hier (Zuid-Oost Brabant) was het buiten vanmiddag 37graden, binnen 29. Kids hadden watermiddag en aangepaste lestijd vandaag vanwege de extreme hitte! Nu hebben we alles open gezet en koelt het af, momenteel nog steeds 27 graden, al voelt het wel koeler nu er een lekker windje door het huis waait.
Stuur ook eens een bui en wat wind deze kant op... Hier nog steeds 30 graden in huis terwijl t vanmiddag best lekker was buiten. Kon toen helaas niks open gooien omdat ik niet thuis was... Nu staat er geen wind meer
Hier is het buiten nu afgekoeld naar 23,5 graden. Binnen 25,5 maar het voelt koeler door de wind die door het huis waait. Heb boven ook alles open en hoop dat mijn slaapkamer zometeen een beetje afgekoeld is. Hier drie druppels regen gehad trouwens...
In huis nog steeds pfff. Vanmiddag in eens was het heerlijk buiten. Had het zelf even koud. Maar was zeer welkom. Hitten hangt nu nog echt in huis.pffff..
24,5 toen ik om 5uur beneden kwam. Met achterdeur open nu 23,5. Man is al wakker dus heb nu de voordeur ook open staan, nu voel je het echt lekker fris waaien.
Momenteel beneden 24 graden en boven 27! Heb alles de hele dag dicht boven overdag en het gaat 's nachts open en beneden staat nu de tuindeur open! Straks werken en dan dus alles weer dicht.
het is weer gezakt van 29 naar 25 graden. Momenteel alles tegenover elkaar open staan aangezien het lekker doorblaast. Straks zijn we een paar uurtjes weg en zit alles potdicht.
Beneden is het 28 graden en boven nog warmer.bah! snachts daalt het 1 graad.boven lijkt het alleen maar warmer te worden.
Vannacht vergeten het raam open te doen op de zolder pffff. De zolder is nu echt een sauna en die warmte komt naar beneden. Bij elke trede omhoog word het warmer. Boven 30 graden nu. Vanavond niet vergeten!
Hier beneden nu 26 graden, boven geen idee maar warm. Heb echt liggen zweten vannacht. Maar goed het is zomer Moet wel zeggen dat we gisteren de hele avond weg zijn geweest en er hier om 11 uur nog vreselijk veel onweer was. Dus hebben niet goed kunnen luchten helaas. Vanavond zijn we thuis dus dan zal het wel weer minder warm zijn.
18:30 gistere 30 Vanochtend 27 Nu loopt het al op We hebben een houten skelet bouw huis en enkel boven rolluiken. Elke dag staat er op onze tuindeuren van 10:30-21:00 de zon. Als ik niet werk dan zonnescherm uitgerold maar helaas als ik werk niet
Binnen is het nu 31 graden , zodra de zon draait gaat alles open en hopelijk word het dan iets minder heet