Op het moment weet ik het niet, maar vannacht was het 30 graden bij ons boven. Gisternacht ook geen oog dicht gedaan, dus heb besloten gisteren de matrassen van mijn boxpring + topper naar beneden te halen we hebben heerlijk geslapen. Ben van plan om zondag ook alles pas weer na boven te doen, verwacht toch geen bezoek en de gordijnen heb ik lekker dicht zitten.
Beneden 26 graden ondanks al vroeg alles dicht. Boven 27\28 graden. Ventilator staat er nu aan , dl op bed.
Beneden 28 graden, boven 30. Ik ben verontrust, want de zon staat hier nog niet eens op de ramen... Ik heb er weinig last van gehad de laatste dagen, mijn zoontje ook niet. Maar ik ben nu al een paar uur heel erg duizelig. Iedere keer dat ik mijn hoofd draai of een stukje moet lopen begint alles te tollen.
Dan moet je nu flink water gaan drinken...niet koud water maar lauw... Neem dan ook even wat chips... Dat is echt een teken dat je te weinig drinkt. Zodra je dat weer hebt bijgevuld verdwijnen die duizelingen
Ja is wel zo hoor, want ik heb zelf ook weinig eetlust, maar mijn maag geeft het wel aan! Die knort dan als een gek haha. Eet ook de hele dag door gewoon pff, best veel honger, maar geen trek. Best stom. Kleine beetjes eten elke keer
Inmiddels 28 beneden en 32 boven. Alles nu open staan behalve bij de meiden die slapen. Als t straks nog te warm aanvoelt leg ik ze bij ons op de kamer. Nu kan ik t wel in de gaten houden maar vind t niks als ik slaap
29 beneden en 34 boven, jongste ligt te zweten in haar luier. Heb maar de grote ventilator in op de overloop gezet.
29 graden beneden. Weet niet wat het boven is. Heb gordijnen dicht, alleen geen goede gordijnen zijn van die vouwgordijnen. Boven is het helemaal snik heet. We hebben op onze kamer airco daar is het enigste koele plekje als we de deur dicht laten. Ons meisje slaapt ook bij ons op de slaapkamer nu.
Op dit moment beneden 28 graden en 2u geleden boven 30 graden. Ik vrees dat het niet gaat afkoelen, buiten is het nog 28 graden dus het zal morgen nog meer oplopen