Onder is het nu 29 graden boven 34 graden wij hebben daarom vannacht ook in de woonkamer geslapen. Heb op een gegeven moment ook de schuifpui open gezet. Vond ik wel eng maar er kan niemanc zo bij ons achterom komen
Beneden 26, boven 28 graden. Zolder zal nog heter zijn (waar de wasmachine staat) maar daar kom ik vandaag niet.
Beneden is het 27. Boven valt het nu nog mee, maar zoon slaapt al een paar dagen bij ons op de kamer. De zon staat op zijn raam tot hij onder gaat. Dan komt de temp tegen de 35 aan :/
Vandaag beneden 27 graden. Boven weet ik niet, wel warmen. Alles zit na een uurtje open in de ochtend helemaal dicht! Maar buiten in de schaduw is het hier vandaag ook 40 graden. In de zon is met mijn ding niet meetbaar want hij stijgt boven de 50 uit......
30 graden beneden en boven geen idee. We koelen de kamers voor met de airco en zodra het koeler is buiten zetten we alles open...
29,5 en boven nog warmer. Maar buiten staat nu een briesje en is het goed te doen, heb meteen alle ramen en deuren open gegooid zodat het lekker door kan waaien.
27 boven, heerlijk vergeleken met de 31 graden van gisteren. En beneden is het 24,5 graad. Dat was overdag nog 27 graden. Een hele verbetering dus
28 beneden elke dag een graadje meer en het koelt 's nachts niet echt meer af. Boven denk 30 maar het valt nog mee dankzij het briesje van vandaag.