tussen de 35 en de 40 graden babyfoon gaf net 37 graden aan op mn meisje dr kamer en haar kamer is het koelste van het hele huis...
25,5 is het nu. Alles staat nu tegen elkaar open, hoop dat het minder wordt. Wij kunnen er heel goed tegen alleen onze 9 jarige Franse Bulldog heeft het er zwaar mee.
Na de regenbui en onweersbui van net is het nu 24 graden ervoor 26... Ik lees dat het tussendemiddag bij sommigen had geregend??? Welke regio was dat? Wij zaten gewoon te smelten op het strand...!
Ik voel de energie gewoon weer in mijn lijf terugstromen. Heb ineens weer zin om wat te gaan doen, heerlijk!
28 nu, pffffffffffffffff. Heb nu de deur open staan voor koele lucht, ondanks dat er een dikke grijze wolk erboven hangt...
Hier is het nu ook heerlijk genieten! Meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om het hele huis te stofzuigen en de wc's grondig schoon te maken. De wasmachine staat ook aan en alles in huis is weer netjes opgeruimd Stiekem ook wel een beetje nesteldrang denk ik
Het koelt nu heerlijk af. Alle deuren en ramen staan open. Vanmiddag was het nog 28 graden en nu 24 graden.
Ik woon vlakbij Winschoten, begin van de middag rond half 1 een flinke bui gehad en vanmiddag en begin van de avond ook nog.
24 Graden is te doen, heb de rol twins dicht . Als het warmer word buiten loopt het wel een op naar 28 graden.
Hier was het gisteren voordat ik naar bed ging 23 graden binnen. Buiten was het heerlijk maar binnen vond ik het maar benauwd en bij iedere stap voelde ik me zweterig en plakkerig.