Boven is het 28.5 graden en beneden 25 graden, kids spelen lekker in het zwembadje, die merken dus niks .
Beneden 25 en boven 28. Kleine is nog te jong om tijdens het slapen te laten doortrekken, dus op de slaapkamer 's nachts nog pittig heet. Normaal slapen we dan heerlijk met het raam wagenwijd open.
24. Maar voelt niet als 24 eigenlijk. Als ik van buiten kom is het binnen gewoon koud. Heb boven en beneden vanmorgen alles tegen elkaar open gehad en vlak voor de zo'n op het huis kwam, alles dicht gedaan. Boven is het iets minder warm als beneden
24 met beide kanten het zonnescherm sinds 8 uur naar beneden. En alle deuren dicht. Het voelt koel vergeleken met buiten. Buiten is het 32.
Hier is het nu beneden 29,5. Heb de achterdeur wel open staan. Maar alle rolgordijnen zijn dicht. Boven geen idee, wel iets koeler dan beneden. Daar staan alle ramen open. Ik wil zo eigenlijk het zwembadje voor de kleine gaan opblazen, maar heb hier amper schaduw en geen parasol oid. Vind het eigenlijk veelste heet zo pal in de zon...
Hier hou ik alles potdicht anders wordt het veel te warm vinnen. Nu is het beneden 26 gr en boven is het zo'n 27 gr. Hoekhuis, dus de hele dag zon.