Beneden 24 maar voelt veel koeler aan Boven is het 29 graden Hier waait het best lekker dus ik hoop dat dat blijft, kan ik straks de ramen tegen elkaar open zetten
Beneden 28. De hele dag de gordijnen dicht gehad. Nu aan de tuinkant open omdat de zon daar weg is. Hoe het boven is wil ik niet eens weten
Beneden 23, boven volgens de babyfoon 26. Beneden is het lekker, boven wel warm maar nog altijd koeler dan buiten.
25,5 beneden. Wel de hele dag alles open gehad, ik hou er niet van opgesloten te zitten. Boven is het warmer.
Hier is het 28graden in de woonkamer. Ik wil dus niet weten hoe het boven is en dan vooral op de kamer van mn dochter die op zolder slaapt. Heb boven alles dicht zitten en alleen aan de voorkant de ramen open. (Daar is alleen smorgens zon) Na het weekend gelukkig wat minder heet.
Hier ook 29 graden... Niet te doen, zeker niet als vanavond de enige avond is waarop ik, zonder kids om me heen, kan opruimen in huis...
Het is hier 31! Graden binnen (beneden) alle deuren staan tegen elkaar open en boven ook. Het is hier niet te harden zo warm. (Huis uit 1926, slecht geïsoleerd, wel dubbele beglazing. Tuin op het zuiden.)
27.5 met deuren en gordijnen dicht! Boven wil ik het niet weten. Gelukkig hebben we verrijdbare airco en een ventilator
De hele dag 24 graden tot ik ging koken, toen werd het 25 graden. S'morgens gaat alles even open, daarna gooi ik alles potdicht. Gordijnen, overgordijnen en zonnescherm.