Hier ook op dit moment 30,5!!! Alle ramen en deuren staan open, waait er lekker door. Dat is wel fijn.. Hebben ook veel ramen en de tuin op het zuiden.. Boven in de slaapkamer staat straks de ventilator al aan om de afkoelende lucht te circuleren. Hopelijk is het nog een beetje te doen vannacht!
De hele dag 23 graden tot ik net ging koken nu 24 graden Snachts alles open en smorgens vroeg alles weer dicht!!
beneden 26,5 en boven 28 graden volgens de babyfoon Op zolder weet ik t niet maar daar zal t vast warmer zijn
Hele huis zo'n 22-23 graden, voelt lekker koel. Alles boven dichtgehouden, bovendien hebben we overal vloerkoeling.
Kan niet met alle vloerverwarming, het moet dan sowieso met slangen zijn door de vloer en er moet een bepaalde functie op je apparaat voor zitten.
Leueueuk... zie dit topic net.. Bij ons voelt het koel en toch geeft te thermostaat 27 graden aan... Heb nog geen enkele reactie gelezen, ga dat nu doen...
Beneden is het 24,5 graden en in slaapkamer van dochter 31 graden, dus dat zal voor de hele bovenverdieping gelden. Ik heb met haar te doen maar ik hoor haar er niet over. Als wij gaan slapen zetten we haar raam ook op een kier, daar staat nu de zon nog net op. Ben bang dat het er de komende dagen ook echt niet beter op wordt Mocht het echt niet lukken om daar te slapen dan leggen we matras en campingbedje in de woonkamer en gaan we daar bivakkeren.
24 beneden , boven 30,2 deuren en rolluiken dicht maar plat dak en hele dag de zon achter op t huis dus slaapkamers van de meiden zijn ontzettend warm en benauwd
t Is hier nu beneden 30 en boven 32. Helaas.. Gelukkig slapen de kindjes al. ML niet thuis vannacht dus iets minder warm