In de keuken met plat dak nu 27 graden. Rest van het huis geen idee. Maar alles zit dicht, dus dat zal wel iets schelen.
Binnen 24 graden maar denk dat het nog wel oploopt naar 25 zeker als ik straks moet koken. Buiten geen idee maar heel warm.
Buiten: 27 graden Slaapkamer dochter: 27 graden Woonkamer/keuken: 25 graden Ik heb aan de oostkant (achterzijde) de deur en de ramen opengezet. Dan voel ik tenminste nog een windje wat aangenamer aanvoelt bij deze temperaturen in huis. De wind is warm. Dochtertje zit in haar zwembadje te genieten. Ik ben best wel een beetje jaloers, maar helaas is het badje veel te klein voor mij. Ik zit binnen met hoofdpijn. Mijn lichaamstemperatuur loopt altijd op bij hoge(re) temperaturen tot wel ruimschoots door de 38 graden terwijl ik normaal 36.7 heb. Niet fijn.
Buiten 32 Woonkamer 26 Boven geen thermometer maar het voelt net zo warm pf warmer aan als buiten. Wij hebben een plat dak en voor en achter over de hele breedte ramen met enkel glas. Een broeikas. We hebben 2 ventilators aan staan. Maar ik vind het niet zo erg, wel lekker dat we eindelijk buiten kunnen genieten van waterpret en de zon
Buiten 29 graden 1e verdieping 27 graden (nu, vanavond wil ik niet weten...) Begane grond 21,5 graden
Hier beneden nu 22,9 graden dus is nog goed te doen. Heb expres alles dichtgehouden en zonwering naar beneden, dat scheelt een hoop. In de tuin is het warm...., zo'n 28 graden in de schaduw. In de volle zon is het nu echt te warm!
Binnen 23,5 de hele dag de zon er op... Maar we hebben een veranda, dat scheelt heel erg, eerder was het met de deur en gordijnen dicht meestal 28 graden, nu met veranda en achterdeur open 23,5.... Boven de 25 graden gaat s'avonds de airco aan Boven is het tussen de 23 en 26 graden... Zolder denk ik 28 graden
Is hier binnen 27 graden. Deuren zitten dicht, zonnescherm uit, buiten is het zoveel warmer dan binnen!
Hier is het nu 26,5 graden binnen. Alles hou ik dicht en deur staat op een kier. Buiten spelen doen we vanavond na het eten weer!
Buiten in de schuduw 33 Woonkamer 27 1e verdieping 27 zolder wil ik niet weten. Ik denk dat onze dochter vanavond op onze kamer start. Sinds de jongste geboren is kan ik helaas niet meer tegen die hitte dus ik zit binnen. Mn jongste en mn oppaskindje liggen lekker te slapen en de oudste 2 zitten in de schaduw een spelletje te doen. Bah en ik moet vanavond nog naar de fysiotherapeut fietsen want ik heb nog geen rijbewijs. Nu maar extra veel drinken, wat extra zout, rustig aan doen en vanavond voordat ik mn bed in stap ff douchen. Morgen weer 2 uur rijles en mn instructeur zit altijd te klooien met de airco, ga hem echt vragen het raam dicht te houden en de airco aan anders functioneer ik echt niet op dit moment. (En ik houd zo van de zomer 😦
24,5 in de woonkamer (zit op 't noordoosten), heel goed te doen. Beter dan buiten in elk geval Vind de hitte verschrikkelijk. Buiten schijnt het 28° te zijn.