Beneden 27 en boven geen idee.... Warm in ieder geval. Hoop dat t zo lukt om te slapen. Strax eerst even een lauwe douche.
Boven 30 graden en beneden ook. Begint beneden langzaam af te koelen maar het is hier altijd onwijs warm in huis wat we ook doen. Komt voornamelijk door ons hoge plafond met groot raam waar niks voor zit. Zijn aan het sparen voor rolluiken want het is geen doen zo. Ga normaal ook altijd de hort op maar heb nu een week oude baby. Werd echt helemaal gek thuis
Vanmiddag gaf de babyfoon 35 graden aan in dochter d'r kamertje 😓😓😓 Dit is de koelste kamer van het appartement. Wij zitten op de bovenste verdieping (plat dak) en op de hoek met het balkon op het zuiden.
Ik las laatst een tip om zelf airco te maken. Flessen water in de vriezer en savonds de bevroren flessen voor een ventilator zetten (fles wel in teil oid) Ventilator liefst in deuropening en raam open. Misschien werkt het. In de kamer van mn zoontje is het ook zo belachelijk warm. Staat nu een ventilator te zorgen voor een briesje..
24,5 binnen, woon tijdelijk in een vakantiehuisje (met zwembad om de hoek, dat dan weer wel) maar echt warm wordt het hier nu niet binnen, dat is voor een plat dak en slechte isolatie dan wel weer bijzonder haha. Moet zeggen dat ik een week geleden m'n kachel nog aan moest door die slechte isolatie... Grr.
Beneden 27.5. Boven nog een stuk warmer. Zolder nog veeel warmer. Heb de kids van de zolder dus naar het eerste verdiep gesjouwd. Niet te doen op zolder..
Dit werkt erg goed idd Hier is het beneden heerlijk! Een graad of 23. Maar boven ga je echt kapot en is het vreselijk heet. Het is al over de 34 graden. Morgen zal het nog warmer worden. De muren van het huis aan de buitenkant en de ramen voelen ook helemaal heet aan. Ik ga ze morgen eens afspuiten met koud water. Misschien helpt het
Gisteravond 25 graden in de woonkamer. Maar ik had de ramen even lekker open. Nu alles tegenover elkaar open in huis en is het binnen een half uurtje afgekoeld naar 24 graden. Zodra de zo'n gaat schijnen gaat hier alles dicht.
32 graden buiten 26 graden babykamer ( staat 80% vd dag in zon) Zoontjes kamer 24 graden Onze kamer 29 graden ( 80% in zon tot s avonds laat) Beneden 5/26 graden met mibiele airco
Nu nog in de woonkamer 26 en kamer zoontje 28. onze kamer is de koelste van het huis met 24 graden. straks als de zon gaat schijnen dan gaat het snel oplopen naar de 30 tot 34 graden hier in huis. We gaan daarom straks maar vluchten naar mijn pa. Daar wordt het niet warmer dan 22.