De woonkamer is hier nu 23,5 maar we hebben dan ook een redelijk koel huis. Slaapkamers boven is warmer. Zoontje z'n kamer is nu (volgens de babyfoon) 28 graden, maar hij slaapt nog dus ook nog niet gelucht.
23 graden hier in huis, de kamer van onze dochter is erg warm als we iets open laten staan maar alles potdicht en voor ze naar bed gaat is de zon eraf doen we het raam open en de ventilator erbij aan dan koelt het wel even terug naar 23 graden. Van de winter maar eens rolluiken laten plaatsen
Haha ik zat ook al te denken Is misschien aan het kamperen in Ausralië Of de airco staat te koud Of iets anders
Beneden nu 25 graden, buiten is het heerlijk nu ik hoop vanmiddag dat het binnen goed te doen is... Druk aan het inpakken ivm verhuizing volgende week
Toen ik gister naar bed ging was het 27.5 beneden, nu 26...boven weet ik niet maar beduidend warmer, voordat we naar bed gingen hadden we de airco op de slaapkamers gezet.
Woonkamer 23, slaapkamers op zon kant 24 en noordkant 23. Zolder weet ik niet. We hebben een nieuw huis dus goed geïsoleerd en we hebben rolluiken aan de zonkant die overdag dan dicht zijn.
Buiten was het gister 32 en binnen is het 27. Hou wel alle gordijnen dicht de hele dag boven en beneden.
Binnen nu 27 graden. Zon staat in de huiskamer momenteel en draait langzaam naar de voorkant van het huis. Daar zal het straks weer bloedheet zijn.
Woonkamer 25 graden en eerste verdieping 28 graden en zolder 33 graden. Morgen wordt het koeler . Ik heb wel te doen met alle kinderen in het zuiden die nog naar school moeten pff Ik ben er wel weer achter dat ik geen hoogzomermens ben haha Geef mij maar max 25 graden en ik ben een gelukkig mens In de tuin voor het badje is het nu ook gewoon te heet
Nu 22 graden en ik heb het binnen koud . Boven is het al wel temperatuurtje hittegolf door de schuine daken en gebrek aan isolatie.
Geen idee, de cv ketel is nog niet aangesloten en de thermostaat ook nog niet. In de speelkamer en de bibliotheek in het souterrain is het steenkoud, een graad of 15 denk ik...Dus daar zullen we wel veel zijn als het warm is😉
24 graden in de woonkamer en op Owen zn slaapkamer 25 graden. Zolang het in de woonkamer koeler is als in zijn slaapkamer slaapt hij in de wagen. Hele dag gewoon in zn rompertje
Hier in Zeeland 33gr buiten in de schaduw, wel redelijk wat wind, maar het stikt van de onweersbeestjes. Krabbel me verloren! Onze woonkamer 27gr, maar de slaapkamers 29gr (ondanks de rolluiken). Woon pal aan het strand, maar mij niet gezien; veel te warm! Lekker in de tuin, schaduw, badje en klaar. Heb ook wel medelijden met de kids hier; laatste week en dan zomervakantie. Alhoewel ze vandaag studiedag hebben, dus lekker vrij zijn.
heetst van de dag? 27 graden binnen. Alles dicht inclu rolluiken. buiten volgens temp 34 en midden in de zon tegen de 40 volgens tempratuurmeter.