Ben ik nou gek of is nutrilon3 dikker. Ik schud goed maar steeds blijft er wat in de speen. Ik gebruik een m dental speen. Mijn zoontje doet nu wel een half uur over de fles en dan is hij niet eens leeg. Wie herkent het.
Ze hebben het zo gemaakt dat het 'verzadigender' is, zodat een kind met minder zuivel toekan. Maar waarom zou je een kind van 10 maanden Nutrilon 3 geven. Gewone melk kan ook, en als je liever nog kv geeft kun je gewoon opvolgmelk blijven geven. Nutrilon 3 is een typisch onzinproduct.
Ik heb voor miijn dochter hier ook 1x een pak van gebruikt, daarna geen Nutrilon 3 meer gegeven. Het is inderdaad dikker doordat er meer zetmeel in zit. Ik vond het maar dikke troep, en totaal niet handig om pap mee te maken, werd een kleverige plakzooi. Ik gebruikte de papspeen I II III van Avent als ze een fles nutrilon 3 kreeg. Daar ging het beter doorheen.
Hier 1 pak nutrilon 3 gegeven en daarna inderdaad ook snel over gegaan op gewone (koe)melk.... Vanaf nr 3 is het inderdaad commerciele onzin! Werd hier ook op het cb gezegd.. Wij gaven de melk rond die leeftijd uit de tuitbeker, dus geen last van plakzooi in de speentjes!
Oh balen ik heb nog een extra pak gekocht ook. Ik dacht zit wel goed! Nou niet dus. Maar mijn zoontje eet alles nog niet super. Fruit en avond eten gaat opzich goed! Maar brood vind hij maar niks. Na een paar stukjes wil hij niet meer.
Ik had dat probleem ook de voeding kwam niet uit de speen. Ik heb toen nutricia gebeld en die zei driestanden speen en dat gaat idd goed. Je kunt ook nog tot 1 jaar nutrilon 2 geven had ze gezegd. groetjes ankie
Dat hadden wij ook. We gaven het toen maar met de papspeen I-II-III. Wij hebben tot 11 maanden Nutrilon 3 gegeven en daarna langzamerhand overgestapt op de gewone melk. Eerst 's ochtends door de pap, toen daar geen klachten van kwamen, 's middags bij het brood. Daarna hebben wij het pak opgemaakt met de fles rond 19.30. En met 1 fles Nutrilon per dag doe je ineens heel lang met zo'n pak!!
Hier geen problemen met Nutrilon3 en de M-speen van difrax. maar wel gemerkt dat hetw at dikker is, ja. Overigens krijgt ze al vanaf 11 maanden overdag en in de pap gewone volle melk en alleen 's avonds een (inmiddels klein) flesje Nutrilon3 vanwege de extra vitamientjes (onze kleine meid is niet zo'n suuuuupergoede eter)
Waarom geef je niet gewoon nummer 2 tot 1 jaar en dan overgaan op halfvolle melk? Nummer 3 is helemaal niet nodig en puur geldklopperij.