Hallo, Momenteel zijn wij op vakantie het is hier natuurlijk elke dag heerlijk warm. De avond dat we zijn vertrokken wou onze kleine haar fles al niet leegdrinken. Nu zijn we hier 3 dagen en ze drinkt heel slecht. Ik geef haar nu 6x 120 +4 schepjes.. Hiervan drinkt ze 70/80 cc en de rest laat ze staan. Of valt in slaap of ze duwt de speen met haar tong eruit. Voorheen vroeg ze juist wel een om meer waardoor ik tussen de 7a 800 cc per dag kwam.. Woog vorige week 5020 gram. Nu bied ik haar tussendoor nog een flesje aan krijg ik dan nog ongeveer 30 cc extra in. Nu heeft ze de afgelopen dagen tussen de ene keer 600 cc dag erna 620 is dit niet weinig? Verder is ze erg actief en vrolijk. Genoeg plas luiers wel was haar ontlasting wat dun en groen...
Hoi, ben natuurlijk geen dokter maar lijkt me wel normaal. Hier is het soms ook heel erg heet in Barcelona en onze jongen dronk/drinkt dan ook weinig. Omdat het te warm is en de melk dan zwaar is om te drinken. Maar hier zei de dokter dat het geen probleem is zolang ze blijven plassen. Wat ik mocht doen was om de 3 uur flesje aanbieden en tussendoor water. Maar ik moest zeggen dat hij dat absoluut niet wou dus ik bleef tussendoor wat melk aanbieden. Het kan ook zijn omwille van de stress van de verandering in omgeving dat ze minder drinkt.