Hallo, Mijn dochter wordt sinds een paar dagen rond vier a vijf uur wakker. Als we snel haar speentje geven slaapt ze weer een uurtje. Dan moeten we weer het speentje geven. Uiteindelijk haal ik haar om zeven uur uit bed. Wat kan dit zijn? Misschien meer voeding geven overdag? Ze is nu vijf maanden en krijgt het volgende te eten; 7.30 180+6 +3 rijstebloem 10.00 1/2 stuk fruit 11.00 180+6 15.00 180+6 17.00 2 eetlepels groentehap 18.30 210+7 Ze is ook erg lang voor haar leeftijd, ze eet en drinkt alles op wat we nu geven. Iemand een idee waarom ze ineens snachts wakker wordt?
Gewoon een klein flesje geven als ze eind van de nacht wakker wordt? Hier kreeg hij als hij eind van de nacht wakker werd vaak 100+2 ofzo. Hij had net even een lekker warm slokje nodig om weer door te slapen.
Hier zoontje van 9 maanden Die word periodes ineens snachts wakker wilt die gewoon spelen en schreeuwen brabbelen niet zo leuk voor me andere kids ik probeer hem stil te houden Mvanacht was het ook 5h helaas Ik heb geentips alleen dat het periodes zijn laatst sliep die om half 9 wat die altijd doet was die om 23:30 ineens klaar wakker tot 02uur nou dat was niet zo fijn
Hier ook een tijdje gehad. Slaapt je zoontje onder een dekentje of in een slaapzak ? Bij mijn zoontje was het geen honger maar dat hij het koud had en hij woelde ook de hele tijd onder de dekens weg.
Ja hier ook gehad rond 5 maanden. Gaf gewoon een klein flesje en dan ging ze wee verder slapen. Denk een groeispurtjes, want na een paar weken sliep ze weer gewoon door.
Met die leeftijd gaf ik onze dochter 's nachts een flesje van 90/3. Dan sliepen we allemaal weer snel. En toen ze 7 maanden was, werd ze van de een op andere dag 's nachts niet meer wakker.
Ik heb gisteren papfles s avonds gegeven ipv s ochtends. Ze sliep vandaag tot 07.30 uur! Toeval of? Ga t vandaag weer savonds geven. We zien t wel..
Hier was het absoluut honger toen ze op die leeftijd ook plots weer wakker werd. Niet zo gek: ze was toen overdag ook veel alerter en actiever.