Welke voeding dikker? Friso comfort of nutrilon ar?

Discussie in 'Voeding' gestart door neletje, 8 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. neletje

neletje Actief lid

25 jan 2009
    377
    0
    0
    Hoi meiden,

Mijn zoontje heeft waarschijnlijk (verborgen) reflux. Hij kreeg eerst Friso die ik zelf aanvulde met johannesbroodpitmeel. Hierdoor ging het drinken en spugen beter. Hij kreeg alleen erg dunne waterige poep. Ik wou ook proberen of een voeding speciaal voor spugen nog beter ging. Ik twijfelde tussen Friso comfort en nutrilon ar. Ik wou eigenlijk voor de nutrilon gaan omdat daar een ander eiwit in zit wat de ontlasting niet zachter maakt maar toen mijn voeding op was was hij overal uitverkocht en heb ik Friso comfort gekocht. Ik vind deze voeding nu niet echt dik en het helpt ook niet heel goed tegen het spugen. Ik vraag me daarom af hoe dik de nutrilon ar is, want als die hetzelfde is kan ik beter weer de normale voeding kopen en zelf gaan aandikken.
    Ik hoor graag jullie ervaringen!

Groetjes Nele

2. kwebbel17

kwebbel17 Niet meer actief

Ik heb zelf altijd friso gegeven, die hielp enorm bij het spugen. Weet niet hoe lang je friso geeft? Het heeft wel even de tijd nodig om te werken. Voeding wisselen geeft onrust. Denk dat als je nutrilon geeft, het minimaal 2 weken moet vasthouden om resultaat te zien.

3. neletje

neletje Actief lid

25 jan 2009
    377
    0
    0
    Friso heeft hij altijd al gehad, alleen de comfort nu enkele dagen. Het klopt dat darmpjes idd 2 weken moeten wennen aan voeding, maar ik dacht dat je het effect op het spugen wel gelijk kan merken toch? Of vergis ik me?

4. neletje

neletje Actief lid

25 jan 2009
    377
    0
    0
    niemand die mij kan zeggen welke dikker is?

Deel Deze Pagina