Hoeveel griep waait er rond op zwp.???

Discussie in 'De lounge' gestart door Elmo, 29 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. growingfamily

growingfamily Actief lid

21 sep 2015
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook... Kinderen griep met kerst en ik was aan de beurt met oud en nieuw 5 dagen hoge koorts.
    We waren brakker toen we uit de kerstvakantie kwamen dan dat we erin gingen :(

2. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ik ben weeeeer zwaar verkouden.
    Word er gek van.

Gelukkig dochter en vriend niet

3. Islah

Islah Niet meer actief

Hier allemaal ziek behalve man. Bij mij is het dan altijd gelijk zo heftig met hoesten/ontzettend benauwd zijn, zere longen enz. Zal wel weer een longontsteking zijn.

4. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gelukkig niemand. Op school waren er vorige week wel veel zieke kindjes maar tot nu toe heeft het ons over geslagen. Hopelijk blijft dat ook zo

5. Flowerr

Flowerr Bekend lid

20 feb 2014
    670
    124
    43
    Vrouw
    Hier dinsdagochtend opgestaan met buikgriep, gelukkig weer over.
    Vriend heeft nergens last van maar onze dochter heeft wat verhoging gehad.

6. Boommm

Boommm Niet meer actief

Hier is het alweer een beetje over. Was 2 weken geleden ziek. Heb 1,5e week in bed gelegen en was echt heel erg beroerd. Hoest ook nog steeds de longen uit m'n lijf. Als enige van het gezin trouwens..
    Wel in de omgeving veel griep gevallen, maar ook alweer over. Woon alleen niet in NL ;)

7. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Wij sukkelen af en toe wat, maar geen echte griep gelukkig. Af en toe zo een dag of 2 dat we/ze ziek of niet fit zijn.

Heb wel het idee dat het heftiger is als dit jaar. Op school al een aantal keer gehoord dat er maar halve klassen waren!

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Aaaah vanavond om 18 uur toch weer koorts 😔 En een vervelend hoestje.
    Morgenochtend om 8 uur moet 'ie proefzwemmen en zondag afzwemmen. Ik hoop zo dat hij het morgen even en half uurtje volhoudt. *duimduimduim*

9. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Wij lopen allemaal te kwakkelen. Net niet ziek genoeg om thuis te blijven maar allemaal niet lekker. Eigenlijk al 2 weken lang. Is dus al 2 weekende dat wij vroeg op bed liggen en bank hangen. En de kindjes doen vrolijk mee want die zijn ook niet 100%.

Ik ben wel een beetje bang dat mijn zoontje nu wel écht ziek gaat worden. Sinds vandaag slecht eten (is bij hem echt een teken want hij eet normaal echt veel en enorm goed) en net bij het naar bed brengen was hij warm. Ook was hij een beetje verdrietig steeds om niks. Denk dus dat het wel door gaat zetten bij hem.

Toch heb ik liever dat het bij ons allemaal door zet hoor. Want dit is ook erg rot elke keer...

10. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Ik hoor alleen mensen die verkouden zijn. Griep heb ik nog niet gehoord eerlijk gezegd. Al zijn er natuurlijk veel van die slampampers die griep en verkouden niet uit elkaar kunnen houden.

11. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ah dat hoop ik ook! Anders een paracetamol van tevoren geven?

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja hij krijgt sowieso even een zetpil.
    En die diploma krijgt hij ook gegarandeerd, maar dat is dan pas bij het afzwemmen bij B. En hij wil natuurlijk z'n A mee naar school :$

13. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Logisch! Hopelijk gaat het helemaal goed komen!

14. mamavjulia

mamavjulia Fanatiek lid

13 jan 2012
    1.194
    0
    0
    Sinds gisteren hoge koorts 40-3 hoesten, overal spierpijn, hoofdpijn en braken.. Wat een ellende als je drie kleine kindjes hebt. Oudste dochter ook hoesten keelpijn en koorts.. Beterschap allemaal.

15. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Wij zijn net allemaal weer beter. Was wel een erg zware, dit keer!

16. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ook manlief en ik hadden samen de griep flink te pakken , was zeker wel 5 jaar geleden dat ik zo ziek was.
    Ben nu zelf net klaar had nog veel last van hoesten .
    Manlief was al beter .
    Ik vond hem idd zwaar de griep.

17. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Manlief was 2 weken geleden ziek en ik lig nu al een week plat met hoesten, benauwd, keelpijn, koorts. En t ergste! Door het vele hoesten en ik met hoesten nu geen druk vanuit mn buik kan halen heb ik mn ribben gekneusd en 1tje zelfs gescheurd 😱 Ziek zijn ben ik flink zat maar man ik nog handelen maar die pijn, auw!

18. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Hier verkouden en een hele vervelende kriebelhoest!

Volgens mij heb ik nooit echt griep gehad, enkel een fikse verkoudheid. *afkloppen

19. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    Mijn jongste is sinds vorige week zondag ziek vanuit het niets. Maar gelukkig weer aande beterende hand. Mijn man is 2 dagen niet lekker geweest.

Oudste en ik zijn gelukkig nog niet ziek geweest.

20. cc93

cc93 Bekend lid

10 okt 2010
    996
    2
    18
    Ik ben sinds dinsdagmiddag ziek. Echt griep denk ik. Hoesten, koorts, pijn in de benen etc. Koorts is inmiddels gezakt naar verhoging (37,5) maar voel me nog altijd niet fit.
    Sinds gisteren heeft oudste dochter ook koorts, nu hopen dat de rest van het gezin niet ziek wordt :(

Deel Deze Pagina