Hoeveel griep waait er rond op zwp.???

Discussie in 'De lounge' gestart door Elmo, 29 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Het is hier nog steeds niet wat het moet zijn. Bah zeg. Dat stomme verstopte wazige gevoel, vermoeid, branderige ogen. Nee, het is het net niet zeg maar. En dan werkt het weer ook niet mee. Ben al een week onderweg.

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Meld mij ook nog steeds hoest mij helemaal gek. Koorts moe hoofdpijn. dochter was naar school en die woord zo terug gebracht.

Ze was gisteren vrij vrolijk en geen koorts dus zie wel zo hoe ze thuis is/komt opa haalt haar even ben zelf te wiebelig op mijn benen.

3. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.385
    867
    113
    Beterschap! Onze mannetjes schelen niet veel zo te lezen.
    hoop ook dat hij woensdag weer is opgeknapt. Mijn zoon moest weer gaan wennen vandaag op de basisschool maar heb toch afgebeld.

4. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Nou zoon en ik zijn nu echt ziek. Ik heb enorme buikgriep spugen spugen spugen koorts en niet lekker. En van de buikkrampen (maagkrampen eigenlijk) wordt baby in de buik ook enorm druk niet echt lekker gevoel.

Zoontje werd zaterdag dus ziek , zondag eigenlijk niks meer aan de hand nu sinds vanacht 40 graden koorts bah...

5. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Beterschap allemaal!!

Hier niet echt ziek, maar ben gewoon al weken hartstikke MOE. Niet normaal werkelijk!
    Heb al een ijzer/foliumzuur supplement gekregen, maar dat hielp niks.
    Bah.

6. Angeliekie

Angeliekie Bekend lid

29 apr 2013
    520
    8
    18
    Niet echt griep hier maar de kindjes hoesten zo erg, mijn jongste heeft al een puffer ivm kortademigheid.

Iemand de gouden tip behalve hoestdrank en luuf?

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nog steeds ziek. Koorts hoesten buikgriep. Dochter toch ook nog niet echt lekker. Oudste thuis om mij te helpen lig het liefst in mijn bed.

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Hier is onze zoon nu bijna beter....

Ik heb een kriebel in mijn keel en hoest ook al af en toe...ben bang dat ik er toch ook aan moet geloven...hoop het echt niet...

9. Mocht je jongste een puffer hebben gekregen voor astmatische klachten, kijk dan uit met luuf of vicks. Werkt vaak averechts! Beterschap!!

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Net terug van de ha. Toch een brongitus beginnende longontsteking.

Gisterenavond ben ik ook beide hap geweest omdat ik niet meer uit mijn hoesten kwam. Blijf ook koorts houden dus nu aan de antibiotica hij wilde mij liever prednison( dan moet je je suiker elke keer controleren omdat van prednison je suiker gaat schommelen.) geven maar door dat mijn suiker niet goed is even tot na het weekend afwachten. Ben echt blij dat ik de oudste thuis gehouden hij moest echt even oppassen! heb had van school. Maar wilde weer niet z.n nacht in gaan.

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Tuurlijk...had ik ook gedaan. Even overmacht.

Beterschap

12. lisanne1204

lisanne1204 Actief lid

19 jul 2008
    243
    5
    18
    Vrouw
    hier is de griep weg bij manlief maar nog wel verkouden en nu hoest ik veel en verkouden en idd ook moe en dan weer koud en dan weer warm pfff mag wel een keer klaar zijn nu zeg

13. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    2 weken geleden geveld. Koorts hoofdpijn spierpijn en hoesten. Daarna verkouden..? 🤔 En sinds eergister weer precies hetzelfde. Alleen nu doet de tweeling gezellig mee 😔

14. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik werd woensdag ineens overvallen door vreselijk hoesten...maar verder nog geen echt klachten van iets.

Donderdag ochtend de kinderen naar school gebracht...en om 9 uur in de ochtend ineens verschrikkelijk ziek
    Koorts..hoesten, niezen, moe, trillen....

Gelukkig kon mijn man thuiskomen voor de kinderen en sinds vandaag krabbel ik langzaam weer op.

Geen koorts meer, geen hoest...maar vreselijk moe.

Ik mag dus nog wel even herstellen.

Wat een rot griep. Echt in jaren niet zo ziek geweest. Ook zo plotseling.

15. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Gelukkig geen echte griep met koorts overal spierpijn enz...
    Maar wel al een week of 3 hoesten, verkouden keelpijn en benauwd. Echt zo een geval niet ziek genoeg om in bed te kruipen maar ook niet lekker fit. Hoop dat het nu eindelijk eens over gaat.

16. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ik ben ook al een paar dagen ziek. Aangezien mijn man werkt moet ik dus gewoon door. Vandaag is hij vrij en kon ik eindelijk lekker een dagje ziek zijn, dacht ik. Nu is mijn man geveld, dus ik krabbel maar weer op en ga maar door.

17. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Dl en ik hebben afgelopen week griep gehad (ben gewoon doorgegaan, maar had wel paar dagen erg weinig lucht), nog niet helemaal beter maar nu is m'n vriend geveld dus we gaan maar weer door...

18. Little man

Little man Bekend lid

29 jun 2015
    597
    0
    0
    NULL
    NULL
    De mannengriep is in da house. ik ben al een week een beetje aan het kwakkelen en vl komt vrijdag ineens met ik voel me niet zo lekker. nu is hij al twee dagen aan het klagen op de bank of boos als ik hem dan naar bed stuur. ik dacht ook eens ziek te kunnen zijn maar we gaan maar weer door.

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ben wel iets op geknapt maar merk dat de antibiotica niet volledig zijn werk doet wel geen koorts meer maar begin weer keelpijn te krijgen en ik ben moe moe en moe.

En die antibiotica werkt op mijn darmen hoe vaak ik deze week wel niet op de wc gezeten heb niet te tellen. O ja en ben ook nog ongie geworden afgelopen donderdag haha kan nog meer bij:D

20. disaro

disaro Fanatiek lid

18 aug 2014
    2.036
    251
    83
    Hier al 3 weken zoet. Herstellende van een longontsteking en nu misselijk af en toe overgeven. Kan bijna nog geen stap zetten, vreselijk.
    Kan de kinderen niet meer naar school brengen en lig bijna alleen maar op bed. Wilde dat het nu eens overging.:(

Deel Deze Pagina