Ging net beter hier, maar nu weer nieuwe (?) griep. Dl kijkt veel video, ipad, locobambino, doet spelletjes met papa, die ook ziek thuis is. Voor ik weer instortte heb ik een half speelkeukentje in elkaar gezet, dat is gelukkig ook een groot succes.
Hier zondag begonnen na net de gewone griep de deur uit te hebben... Zondag begon de oudste zoon te braken diaree, zelfs mee naar het ziekenhuis geweest.. Vannacht ben ik begonnen met heel erge diaree en heftig spugen, mijn hele lijf doet zeer nu, voel me knap ellendig, met een griep ga ik meestal door, maar ik kan nu echt niet op mijn benen staan,zo slap,hoge koorts, Jongste zoon in vanmorgen begonnen met overgeven, koorts, Mijn man heeft (nog) nergens last van, maar geloof nooit dat hij er onder uit komt.... Heftige buikgriep, jaren niet gehad!
Kinderen 2x ziek vanaf begin januari. Ikzelf nu ook voor de 2e keer. Ben nog nooit zo ziek geweest als dit jaar! 40 graden koorts, alles doet zeer vooral mijn nek. Daarnaast flink verkouden of course. De koorts nekt je vooral. Je kan als mama ook niet echt ziek zijn helaas. Dus hop pillen erin en gaan met de banaan pfffff.
ik ben sinds gisteren hondsmoe... kan de hele dag slapen. verder valt het nog goed mee. heb gewoon honger enz. wel rillerig. begint het hiermee?
mijn zoontjes allebei achter elkaar ziek geweest, alleen maar koorts, hoofdpijn en heel erg moe. Brengen de dagen vooral op de bank door en soms spelen ze wat of doen we een spelletje. Ikzelf ben ook niet helemaal fit en ben vooral erg moe en wat hoofdpijn. Gelukkig is het rotweer, hebben we vakantie en netflix
Nou 30 jan schreef ik nog dat we hier keelpijn buikpijn en hoesten hadden. Dat hoesten is er nog steeds. Sinds afgelopen nacht is er nog buikgriep bij gekomen. Man begon. Die is zelfs bijna flauwgevallen zo vaak moest ie overgeven. Begin van de avond onze middelste. Bleehh dit is echt mijn nachtmerrie.
Sterkte en beterschap allemaal.. Ik ben net vandaag weer een beetje mens...ook flink ziek geweest. Eerst 2 dagen koorts en daarna super moe en pijn in bennen en armen. Gewrichts- en spierpijn. Maar niet spierpijn die je kent van teveel sporten...dit voelde echt zo anders...pijn tot op het bot... Vanaf morgen pak ik mijn bezigheden weer op...langzaam... Mijn man kon gelukkig voor mij en de kinderen zorgen...want ik kon echt even helemaal niks meer.
Ik heb geen idee wat er weer rondzwaait allemaal maar weet wel dat ik het behoorlijk zat ben! Rare soort 'brok' in mijn keel, hoesten, spierpijn op bovenrug, hoofdpijn, stekende pijn in mijn oren, nekpijn en darmen die de samba doen (maar weer geen diarree). Man heeft dezelfde symptomen... Wij zijn aan het kwakkelen sinds de jaarwisseling. Toen opeens hondsberoerd en koorts als een malle (alle 4). Daarna begon mijn dochter 2 weken later weer, koorts en niet lekker. Mijn zoontje een bacterie in de bovenste luchtwegen. Ik dacht dat ik er wel weer bovenop was maar nee. Vraag me echt af of dit virus op virus is.. Heeft misschien ook met het zachte weer van de winter te maken. Wil er in elk geval vanaf
Gisterenavond en nacht onze dochter heel veel overgegeven en diarree. Vandaag weer de hele dag, vanavond ging het weer wat beter kippensoep hield ze gelukkig binnen. In de klas meerdere kinderen met dezelfde symptomen het gekke is dat ze geen koorts heeft.
Dochterlief al vanaf zondag koorts. Hoest ook al ruim 2 weken. Manlief ook al 1,5 aant hoesten, ging gister juist weer beter, vandaag weer helemaal mis Zoonlief hoest als ren zeehondje en is snotverkouden. Ik heb nog nergens last van, maar dat durf ik niet te hard te zeggen
Zoon wederom ( of nog steeds) ziek, kuchen word minder. Beide dochters alleen aan het hoesten. ik helaas sinds gister hoofdpijn, duizelig spierpijnen. Heb geen koorts. Man heeft de griep prik gehad hopelijk bespaart het hem
We gaan dag 3 in, met hoofdpijn, duizeligheid en erg pijnlijke spierpijnen. Slapen gaat erg slecht ook hele vreemde dromen
Ben ook flink ziek geweest het carnavalsweekend, hele heftige keelontsteking, antibiotica gekregen maar die was te zwaar voor mij dus nog zieker, overgeven, koorts enz..... Andere antibiotica gekregen en nu ben ik weer een beetje mens, beterschap allemaal!!
Ben sinds zondag heel ziek, kan amper mijn bed uit. Overgeven, koorts, duizelig,hoofdpijn, oorpijn, hoesten en een verstopte neus. Hoop dat 't snel voorbij is, want ik verga van de honger, maar word weer misselijk van eten. Hoe groot is trouwens de kans dat het vanzelf over gaat of moet ik met bovengenoemde klachten naar de ha?
Die stomme hoest gaat maar niet over. Hoest al bijna 3 weken. Echt zo'n kriebelhoest. Geen loopneus oid.
Ik had na de koorts heel veel pijn aan spieren en gewrichten en ook duizelig en last van mijn oren. Nu nog altijd super honger maar niks kunnen eten...tenminste ik word misselijk als ik het zie...maar heb wel honger. Ik ben al wel weer helemaal beter.
Hier nu een week ziek , koorts hoesten hoofdpijn keelpijn bleh, morgen zouden we voor mijn bday naar the bodyguard gaan. Helaas gaat dat niet lukken of er moet vannacht een wonder gebeuren