Ik heb een beetje een stomme vraag , weet iemand waar en hoe hoog m'n darmen op dit moment zitten met mijn zwangerschapsduur. Ik voel nl. regelmatig wat ploppen en kriebelen maar weet niet of dit m'n darmen zijn of misschien de beeb. Ik voel het nl best regelmatig, overdag op m'n werk als ik achter de pc zit vooral helemaal onderin m'n buik. En 's-avonds als ik op bed lig voel ik het in de buurt van m'n navel. Helemaal geen vervelend gevoel maar wil wel graag weten wat het is Liefs, Suzy
Voor zover ik weet wordt er niet een speciaal plekje voor de darmen gereserveerd in geval van zwangerschap , ze gaan daar zitten waar plek is....
Als ik je omschrijving lees, denk ik dat je je kindje voelt! Kan heel goed, bij jouw zwangerschapsduur. Vroeger voelde je je darmen vast ook niet op deze manier ploppen en kriebelen, of wel dan? Gefeliciteerd hoor, hoop dat het goed gaat met je zwangerschap.
Ik heb exact hetzelfde! Ik voel ook van die plopjes en kriebels en had zelf het idee dat het mijn darmen niet konden zijn. Het is vast mijn kindje! Ik vind het erg tof dit te voelen!
Nee om heel eerlijk te zijn voelde ik het nooit zo ploppen en kriebelen, ga toch idd steeds meer denken dat dit m'n kindje is Gisteravond naar de bios geweest en toen voelde ik het ook regelmatig maar dan heb ik idd helemaal niet het idee dat m'n darmen aan het rommelen zijn. Fantasy, leuk dat jij dit ook voelt, is zeker tof, voel jij het vaak?