19 maanden en boterham zonder beleg??

Discussie in 'Voeding' gestart door tulip, 31 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

mijn dochtertje heeft nooit zo heel graag brood gegeten, warm eten en fruit is haar favoriet. Nu zit ze weer in een fase dat ze al krijst als ze haar boterham ziet. Eerst leek het erop dat het de korsten waren die ze niet wilde, maar nu liet ik van het weekend een korst op tafel liggen die ik eraf haalde en ze eet hem zo op. Ik heb de andere korsten ook gegeven en weg!!! Toen het middelste van het brood besmeerd en dat moest ze niet. Mijn vriend gaf haar toen het zachte van een onbesmeerde boterham en dat vloog erin.

Zou het erg zijn dat ze een tijdje droog brood eet????:)

2. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Nee helemaal niet, gewoon wat extra boter door haar avondeten, plakje kaas tussendoor en opgelost lijkt het me.

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    lijkt me niet.. Zoveel beleg zit er vaak toch niet op.

Inderdaad een beetje extra olie/boter bij het avondeten, en qua hoeveelheid zal dat beetje kaas/vlees ook weinig uithalen. Anders zo een plakje uit het knuistje.

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hier eet mijn dochter ook liever brood zonder beleg, vind het geen probleem, er hoeft echt niet altijd wat op.

5. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Lijkt me geen punt. En ook een stuk minder gesmeer, letterlijk en figuurlijk!! ;)

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Isabella eet nu pas af en toe een stukje brood met pindakaas.

Boter wil ze sowieso niet.

Dus tot die tijd altijd een lekker geroosterd broodje met niks.

Verder kreeg ze wel een plakje worst en een stuk fruit erbij. Vaak ook yoghurt met cruesli of alleen rozijnen.

7. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Julia eet haar brood juist heel goed, maar alleen met boter. Allerlei beleg geprobeerd, maar ze vindt het gewoon niet echt wat. Tsja, dan liever gewoon brood met boter dan steeds geklooi!

Deel Deze Pagina