Hoi Meiden, Onze meid wil geen fruit eten Ik ben er nu dik een maand mee bezig,wat ik ook doe ...pureren,prakken met liga zonder liga met wat melk,op andere tijden aanbieden,vruchten gemend enz enz. Nu had ik gisteren eens zo een fruitpotje gehaald om dat te proberen maar nee ook dit lust ze niet,ze lust zelfs geen appelmoes Zijn er nog meer kindjes die dit hebben?En doe ik iets fout? Ik begrijp er niks van. Tips zijn erg welkom Groetjes
Justin vond t alleen de eerste dagen niet lekker. Maar ik denk dat t beter is om te beginnen bij 1 soort fruit en wat zoetig, denk aan peer (zonder toevoeging van liga oid) misschien verander je teveel? Ik geef ook t liefst 1 soort per x omdat Justin zo weet hoe n fruitsoort écht smaakt! En wees dan geduldig, probeer dat n paar dagen achtereen en je zult zien dat dit wel werkt!
Hoi Die route heb ik ook gedaan met banaan,peer,mango dat 3tot4 dagen achter elkaar maar ze eet het alsof het een citroen is!en gaat vaak ook wel wat spugen. Ik ben er heel geduldig in en dring het niet op daarom snap ik het ook niet zo goed. Groetjes
Als ze t de eerste xren niet zo lekker vinden zegt t nog niks, gewoon blijven aanbieden en je zult zien dat je kleine t echt lekker gaat vinden hoor. Justin had dit met witlof, hij kokhalsde aldoor en dit probeerde ik ook iedere week weer n paar x. Nu een paar weken later weer geprobeerd en hij at met smaak t hele potje leeg..
Mijn zoon heeft rond 6 maanden een buikgriep gehad. En ik wilde juist na 6 maanden beginnen met eten. Nou je begrijpt het al. Het ging helemaal niet goed. Mijn man en ik ruzie de hele tijd. Wel proberen/niet proberen... Hebben we een paar dagen gewoon laten rusten en toen opeens wilde hij zelfde potjes opeens wel eten . Dus ik zou gewoon net zoals Patroeschka ook een beetje verteld, even laten rusten en dan over een paar dagen weer proberen. Trouwens ik heb ook gelezen dat je de fruit ook kunt koken in het begin. Mss is dat een idee?