Hallo dames , Ik weet even niet meer hoe ik het moet aanpakken, mijn dochter 7 maanden geweest eet alleen fruit,wil geen groete kokhalst ervan en brood net zo alleen liga lukt heel soms , is dat erg dat ze nog geen groente wil? Ben al tijdje bezig elke dag opnieuw maar wil het niet Wie heeft ervaring mee? Gr
Hoe bied je het aan? Ik zou zelf even een week geen fruit geven, maar milde groente, wortel, courgette of broccoli, lekker zelf pakken en ontdekken. En liga komt hier gewoon de deur niet in, dus dat kunnen ze ook niet eten.
hallo, potjes voeding ,en ga nu proberen vers te geven en kijken hoe ze daar op reageerd ,bedankt voor de reactie gr
Ik postte het al in een ander topic: mijn meisje ging veel beter groenten eten toe we ze gingen mengen met aardappelen of rijst (inmiddels ook pasta).
Lekker vers maken idd, proef die potjes maar eens, bah! En ik zou echt nog geen liga geven als je kindje nog geen groenten, fruit en boterhammen eet. Het zijn tenslotte gewoon mega grote ongezonde koeken voor die kleine kindjes!
Ik zou het zelf gaan klaar maken en dan groente met aardappel. En gewoon elke dag blijven aanbieden het liefst een paar dagen dezelfde groente om aan de smaak te wennen. Liga zou ik mee stoppen als de groente en het fruit goed gaan zou ik het pas weer eens aanbieden.