manlief deed een beetje geheimzinnig en net kwam die met de mededeling vrijdag 18 okt vrij houden.oppas voor de meiden regelen want we gaan naar t concert van anouk wie gaat er nog meer heen?
Ik ben vorig jaar geweest, ze is leuk alleen kan ze voor geen meter de boel een btje entertainen,..let maar eens op...
Wel uitverkocht hoor. Ik kon geen kaartjes meer krijgen En ik ben al naar 6 concerten geweest maar vin juist wel dat ze de boel kan entertainen Heel veel plezier in ieder geval!!!
Ja hoorde net pas dat ze een extra concert gaf whahaha. Gisteren was het van de 16e al heeeeel snel uitverkocht. Erg jammer. Dus nu maar voor de 18e bestellen
Wij gaan zitten. Normaal wel sta plaatsen maar als het goed is ben ik net hooguit een maand daarvoor bevallen en zie me dan nog niet de hele avond staan hahaha. Vorig jaar kon ik niet bij het afscheidsconcert zijn dus dit maakt het wel goed
Supergaaf!!! Wil ook heel graag maar financieel zit het er nu niet in Maar leuk dat je man je zo verrast!
Jaaa, ik ga ook. Maar wel de 16e. Midden in de week vind ik eigenlijk niet zo handig, maar goed, de week daarna is het herfstvakantie. Dat scheelt, dan kan ik uitrusten.
Ik ook 10 Kaartjes besteld vanmorgen. Wij hebben express gewacht op het extra concert omdat ik niet op woensdag wilde. Leuke verrassing van je man... Die van mij gaat ook mee