@boefjesmamma: wat een knap ventje met van die prachtige ogen!!! T kuifje is echt stoer hihi Ja, ik gebruikte t ook als we ergens heengingen, omdat onze kleine echt badhairday heeft elke dag als je er niets mee doet. Maar ben dus overgestapt naar haarlotion, vond de gel ook te plakkerig en zijn haar werd er vies van. Ja de klitten zijn echt erg en altijd op de achterkant na t slapen, liggen erop. Ik doe dan lotion of beetje nat maken en dan met kammetje voorzichtig loskammen..
Ties heeft al een aardige bos tijdens mijn zwangerschap zei ik steeds dat ik hoopte dat ie haar zou hebben, tijdens het persen zei de arts: ik zie haartjes!! dus ik riep: yes! heeft ie haar?? en daardoor vergat ik even te persen haha!
Hier een dame met een flinke bos ook een kale plek nu maar het groeit nu ineens hel hard en de kale plek is bijna weg!!ze heeft zelfs al soms een staartje!!en dan tja de kleur papa en mama's trots ROOD!!
Sterre had heeft veel haar toen ze geboren werd, dat is allemaal uitgevallen. Toen ze 4 maanden was was ze helemaal kaal En nu heeft ze weer een hele bos haar. Sinds 9 maanden had ze weer een hele bos.
Hier een meisje van 9 maanden dat 1,5 cm heeft. Vrees dat het geen staartje wordt met haar 1e verjaardag . Achja ik was zelf ook lang zo goed als kaal en heb nu haar genoeg, dus komt goed .
Mijn meisje had héél korte haartjes bij haar geboorte. Pas nu gaat het een klein beetje groeien - maar speldjes en staartjes moeten nog zeker een jaar wachten denk ik Vind het wel schattig, mensen denken ook altijd dat ze jonger is dat haar bijna acht maanden, door het haar en doordat ze klein is.
Mijn dochtertje had bij dr geboorte een enorme bos, donker haar. Hier is vrijwel niets van uitgevallen of afgebroken. En dat terwijl mijn man en ik allebei blond zijn en als baby kaal. Zegt dus helemaal niks. Met drie maanden voor het eerst naar de kapper en toen kon ze speldjes in. Nu wordt ze elke 6 weken geknipt omdat het zo hard groeit. Inmiddels heeft ze een schattige boblijn en is haar pony er helemaal bijgegroeid. Nadeel is wel dat ik elke ochtend staartjes en vlechtjes aan het maken ben
@ MvS en Caruli : wat een mooie kindjes zeg!!! 1 genietend van zijn eten en de ander heerlijk in dromenland...I loveeee kids!
Hier een meisje wat bij de geboorte al weinig haar had en wat nu na ruim 7 maanden eindelijk echt begint te groeien.
Luuk is met erg veel haar geboren en hij heeft het nog steeds . Al begint er wel een kaal plekje achter op zijn hoofd te komen van het liggen. Oh ja en ik heb het ook al moeten knippen hahahaha. Aller vroegste knipbeurt ooit. Hier is Luuk 2.5 maand.
Léonie is geboren met heel donker en veel haar. het donkere heeft plaatsgemaakt voor lichter haar maar op zich heeft ze nog steeds veel haar. Een keer geknipt en de kale plek die ze op een gegeven moment had, heeft inmiddels weer een donslaagje.
Anna is geboren met zeer weinig haar, ze is niet kaal maar een staartje maken of speldjes gebruiken zal zeker nog enige tijd duren. Ik en mijn vriend waren ook beiden bijna kaal bij de geboorte, blijkbaar zit het bij haar in de genen.