Hier nog niet zoveel helaas. Bij de geboorte was het best een mooi zwart bolletje (wel kort, maar donker), maar dat is allemaal uitgevallen en ze was erg kaal. Nu begint het sinds een paar maanden weer wat te groeien, maar ze kan nog geen schuifjes of staartjes in. Daar moet het echt nog wel wat voor groeien. Het is ook veel en dun, dus er valt nog weinig van te maken. Bij de geboorte:
dat ze me vroegen in t ziekenhuis, dag na de ks, of ik soms Pokon had gedronken lijkt mij wel genoeg zeggen over t bos haar van Gijs... Supermooi bos! Hij lijkt daardoor ouder dan de 7,5 maand die hij is.. De foto is van gijs zn 3e dag..
hahaha leuk topic en ik mag me toevoegen met mijn dochter,want die had/heeft heel veel haar: zo is ze geboren:
En luca met 17 maanden: Het zit er wel, maar ja om er nou de borstel door heen te halen of naar de kapper te gaan... Ik ben echt verbaasd hoeveel haar de kindertjes al hebben. Ik ben t gewoon niet gewend door die kleine van mij, met zijn dunne vachtje.
Ons meisje heeft enorm veel haar. Ze heeft nooit een kale plek gekregen en het blijft zooo hard doorgroeien. Dit is de dag dat ze geboren was:
@ Meilan Wauw, wat een prachtige bos heeft jouw meisje!! Zoë heeft bijna nog geen haar... Het begint nu naar ons idee een klein beetje te groeien. Ze had ook berg en dat wordt nu beter. We weten in ieder geval wel dat ze heel donker wordt net als papa en mama! Mama kan in ieder geval niet wachten met de elastiekjes en speldjes!
mijn kindje is geboren met een hoop haar, nu is ze net 8 maanden geweest en heeft haar haren tot op haar schoudertjes8) deze foto was bij haar geboorte
Mijn kids hadden alletwee veel haar bij de gebborte. Bij Keld werd het minder toen hij 5 maanden was ongeveer, maar met 1 jaar was het weer enorm lang. Heeft wel dun haar. Bij Ella is het ook al wat dunner dan met de geboorte, dus ik ben benieuwd.
Lisszy, wauw wat een mooie meid! Mijn zoontje was bijna helemaal kaal. De haartjes die hij had waren licht blond dus die zag je ook nog eens niet Het heeft heel lang geduurd voordat hij eindelijk wat haren had. Toen ik zwanger was van ons dochtertje zei manlief. Het is een meisje met donkere haartjes en donkere ogen. Hij heeft ook nog gelijk gekregen! Ze had geen mega bos, maar wel redelijk wat zwarte haartjes. Nu groeit het haar echt heel snel en heeft ze een mooie bos. Dit is mijn zoontje toen hij een jaar was. Nog steeds niet veel haartjes en heel licht blond.
Jasmijn had zoveel haar toen ze werd geboren!! de verloskundige had dit allang gezien toen ze er niet helemaal uit was zeg maar, ze zei tegen mn man: kijk wat een haar!! ze kon er zo een krulletje van draaien nu heeft ze ook een kaal plekje en begint steeds lichter te worden