Hoeveel hadden er een innestelingsbloeding???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Birdies, 14 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Birdies

Birdies Actief lid

18 jul 2014
    207
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Ik zit nu op 7 dpo en merk tot nu toe nog niets bijzonders. Nu ben ik erg nieuwsgierig welke dames die nu zwanger zijn of geweest zijn, een innestelingsbloeding gehad hebben? Dit om een beetje te peilen hoe vaak dit voorkomt.

als je geen bloeding hebt gehad ben ik ook benieuwd naar evt. andere symptomen rond de innesteling :D

2. larisa1

larisa1 Actief lid

30 jun 2014
    272
    0
    16
    Ik ben nu 6 weken zwanger en heb geen innestelingsbloeding gehad. Wel had ik een temp dip (hield mn temperatuur bij) en had beetje ongi gevoel in de buik.

Hoop dat je zwanger bent!!

3. Birdies

Birdies Actief lid

18 jul 2014
    207
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor je reactie Larisa1! :D

4. lola1985

lola1985 Lid

10 aug 2014
    39
    0
    0
    kinderen
    Utrecht
    Ik lees mee aangezien ik dus nu een bloeding heb gehad 6 dagen voor nod!

5. Birdies

Birdies Actief lid

18 jul 2014
    207
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat spannend voor je Lola1985, ik duim voor je!

6. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    Bij mn eerste zwangerschap had ik het ongeveer 4 dagen voor NOD, wel minimaal hoor licht bruinverlies. Bij mn tweede zwangerschap had ik het weer niet.

7. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Hier geen innestelingsbloeding, geen krampen, niks.

Enkele dagen voor NOD wat bloedend tandvlees bij tanden poetsen + vanaf een week voor NOD een raar gevoel bij toiletbezoek. Beetje gevoelige / drukkende onderbuik.

Voor de rest niks bijzonders :)

8. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.362
    113
    Vrouw
    #8 MnnW, 14 okt 2014
    Laatst bewerkt: 14 okt 2014
    Ik heb nu een innestelingsbloeding (hoop ik ;)). Ik heb al ruim een jaar een enorm regelmatige cyclus van 31 dagen, kan er de klok op gelijk zetten. rond 5 oktober had ik mijn ovulatie en sinds de 10e heb ik wat bloedverlies, wisselend bruin en helderrood/rozig. vandaag lijkt het het laatste beetje te zijn.
    Het is maar een klein beetje, 1 of soms 2 inlegkruisjes per dag, dus veel minder dan een menstruatie. ook heb ik sinds het weekend een raar gevoel in mijn buik, alsof je constant je baarmoeder voelt zitten (dit gevoel was bij mijn eerste zwangerschap het enige symptoom en ik heb normaal nooit buikklachten als ik menstrueer), merk ik dat geurtjes heviger binnenkomen (verbrand eten stinkt veel erger, parfum is snel te veel, werd vandaag op mijn werk niet goed van een vieze puswond waar ik normaal goed tegen kan) en ben ik een soms een beetje misselijk als ik honger heb.

Ik hoop dus dat ik volgende week kan zeggen dat het inderdaad innestelingsbloed was... en anders heeft mijn lichaam me lekker voor de gek gehouden en gaan we door voor ronde 3

Het schijnt bij ongeveer 1 op de 5 zwangerschappen voor te komen (en soms niet herkend omdat het opgevat wordt als menstruatie. Bij de echo blijkt dan dat de zwangerschap al verder is dan gedacht en was de laatste menstruatie dus een innestelingsbloeding)

9. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Ik denk ook dat ik 'm nu heb! :$
    Geen idee wanneer m'n eisprong was, die heb ik denk ik gemist tijdens het testen. Heb nu paar dagen wit slijm verloren en sinds eind vd middag bruin bloedverlies bij afvegen.
    Verder ook buikkrampen en pijn in onderrug. Ook veel pukkels :x. Als m'n cyclus me niet voor de gek houdt, moet ik zondag ongesteld worden. Hoop zo dat dat niet gaat gebeuren!! :)

10. Dniese

Dniese Bekend lid

22 jun 2014
    786
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik had geen innestelingsbloeding.

11. lola1985

lola1985 Lid

10 aug 2014
    39
    0
    0
    kinderen
    Utrecht
    Ow mcw zo herkenbaar......hier ook gevoelige borsten en zelfs lekkende tepel, zwaar onderbuik met krampen, misselijk en andere eetlust, veel plassen en een onzettende opgeblazen buik dat ik sinds begin middag al met knoop open loop. Ik herken wel dingen van me 1e zwangerschap. Behalve die bloeding. Heb het nu 2 dagen maar heel licht en zeer weinig (amper een streepje in inlegkruisje).
    Nu komt misschien wel het aller bizarste.....ik was nog aan de pil! Maar dit zal niet de 1e x zijn dat ik zwanger word hierdoor.
    Me lijf is zo anders..... begrijp er niks van maar hoop het onwijs. Dit was overigens me laatste strip dus het zou zeeeeeer gewenst zijn

12. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Precies dit. Ik dacht dat ik 8 weken was. Bleek al 12 te zijn!

13. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Ik had geen innestelingsbloeding, maar ik voelde me rond de -vermoedelijke- innesteling "niet lekker". Alsof er een griepje aan zat te komen maar niet door wilde zetten. En op 8dpo testte ik dus positief.

14. TanteTrien

TanteTrien Niet meer actief

Ik ga vrijdag testen,
    Hoop een innestelingsbloeding gehad te hebben,
    Had zondag ochtend toen ik na de wc ging een beetje roze,
    Heb toen voor de zekerheid een tampon in gehad, omdat ik dacht ongesteld te zijn geworden(9dpo), is zondag een tijdje toen roze/paars achtige slijm gebleven, en daarna een klein beetje echt bloed, en aan het eind van de avond was het weg had ook een paar keer die dag echt pijnlijke steken te hoogte van mn bm gehad, maandag nog 1 druppel bloed verloren, en nu helemaal niks meer.. Ik wacht af en hoop dat het wegblijft en het indd een innestelingsbloeding was geweest, en hopelijk vrijdag dan een positieve test in handen mag hebben:)

15. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    Ik heb bij mijn beide goede zwangerschappen en innestelingsbloeding gehad. Beide keren was het wat (donker-) bruin bloedverlies, bij mijn huidige zwangerschap zelfs ongeveer een dag donkerrood, waardoor ik dacht dat ik gewoon ongesteld was geworden. Toch was het wel veel minder bloedverlies dan normaal bij mijn menstruatie. Daarom een weekje later toch maar getest en...Ik bleek al bijna 5 weken zwanger! :)

Opvallend vind ik dat ik bij alledrie mijn miskramen géén innestelingsbloeding had. Maar dat kan natuurlijk ook toeval zijn. Sowieso is iedere vrouw anders!

16. Jen30

Jen30 Niet meer actief

Ik heb ook geen bloeding gehad.
    Wel een paar dagen heftige buikpijnen en steken rond de innesteling

17. Birdies

Birdies Actief lid

18 jul 2014
    207
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank voor alle reacties tot nu toe :D
    Bijzonder om te zien hoe sommige van jullie duidelijk een bloeding hadden of andere symptomen en anderen weer helemaal niets

Ik duim voor de dames in dit topic die net als ik nog een paar dagen in spanning moeten wachten op hun NOD :)

18. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik heb helemaal niets van de innesteling gemerkt. Ik voelde ook niet dat ik zwanger was, terwijl ik mijn lichaam inmiddels goed kende na een hoop rondes;)

Op 15 dpo verloor ik wel wat bruin/roze. Terwijl ik altijd op 16 dpo ongi werd. Voor mij was het dus duidelijk; de ronde was weer niet gelukt en mn ongi zou komen.
    De volgende dag was het bloed ineens weg en mijn temp was nog steeds hoog. Toen toch maar een testje gedaan en die was dus positief!

19. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Dank je Birdies! Jij ook veel succes met wachten, spannend he!
    Bloeding is inmiddels gestopt bij mij, dus echt maar heel klein beetje bruin slijm verloren. Vanochtend voordat ik ging ontbijten ook misselijk geweest ;)

20. Birdies

Birdies Actief lid

18 jul 2014
    207
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Flora01, dat was een aangename verassing voor je :), gefeliciteerd!
    @Missaniet, je hebt goede voortekens, echt spannend!!!!

Deel Deze Pagina