Ik heb cyclus van 43 dagen, dit is de derde ronde. Mijn Eisprong zou op 4 oktober geweest zijn... Ooeeehhh vind het spannend om te testen!! Want heb verder niet veel klachten. Ja rommelende darmen, zie af en toe beetje wazig.. Veel haaruitval (tijd van het jaar?..) moeilijke stoelgang.. Maar verder geen klachten.. Vandaag lukt het niet meer om te testen. Zal het weekend testen!
Ja, 5 dagen bruin/rood bloedverlies, te weinig voor menstruatie en ongeveer 5 dagen na ovulatie.. ik heb hetzelfde gevoel in mijn onderbuik als bij mijn eerste zwangerschap, dus heb goede hoop!
Hmm ik heb ook al bruin bloedverlies vanaf dinsdag. Hele kleine beetjes bij het afvegen. Maar als mijn cyclus normaal zou zijn, zou ik zondag mijn NOD hebben. Dacht dat mijn menstruatie begon maar als ik dit lees, krijg ik weer een sprankje hoop. Alhoewel het natuurlijk ook gewoon wel t begin van menstruatie kan zijn.... wachten 'rustig' af....
Ik, die 7x zwanger ben geweest, had maar 1x een innestelingsbloeding gehad. Bij de zwangerschappen die goed zijn gegaan had ik pas rond week 7/8 kwaaltjes. Maar daarvoor alleen ms die wegbleef. Verder helemaal niets.
@Missaniet, ik zie het ja, toevallig! ik ben helaas gister ongesteld geworden. Balen, op naar ronde 3!
Hè wat balen zeg! Jammer, op naar de volgende ronde! Gebruik je al ovulatietesten o.i.d.? Hier nog steeds beetje bruin bloedverlies. Geen rood bloed! Verder ook geen krampen meer, dus we wachten gewoon nog ff af tot zondag.
Sinds vandaag kan ik een antwoord plaatsen in mijn eigen topic Vandaag ben ik 11 dpo en heb ik een positieve test in handen Ik heb geen innestelingsbloeding gehad en ook geen specifieke symptomen rond de innesteling. Tot nu toe nauwelijks klachten. Alleen sinds 7 dpo wat lichte krampen/steekjes in mijn buik en vandaag werd ik wakker en voelde me wat vermoeider. Dit vermoeide gevoel heb ik normaal alleen als ik heel weinig geslapen heb of als ik ziek ben/ga worden Het voelde daarom vanmorgen goed om eens een test te wagen
jeej, gefeliciteerd! wat vroeg positief getest! Ik had gisteren nog een negatieve test (3 dagen voor NOD), maar testte bij mijn vorige zwangerschap pas 1 dag na NOD positief (beetje stom dat ik me nu tegen beter weten in niet in kan houden..) Dinsdag is mijn NOD, op zijn vroegst woensdag test ik weer!
Hier nog niks te zien.. geen bloed maar ook geen 2e streepje (gisteren althans, ik kon me weer niet inhouden haha), en ben nu 1 dag overtijd.. Als er morgen nog niks is maar weer een testje wagen.. nog steeds datzelfde gevoel in mijn buik..
Spannend! Ik had geen innestelingsbloeding, wel vanaf 3 dpo wittige afscheiding, erg veel puistjes (voor mijn doen dan), op 6 dpo werd ik 's nachts wakker van steekjes rechts onderin mijn buik en ook jeuk op de huid daar. Verder was ik rond 10 dagen al wat warriger dan normaal, en extreem kouwelijk haha. Verder heb ik pas 4 dagen na NOD positief getest met een action test, en alle andere testen die ik voor die tijd gedaan heb waren omo-wit, zelfs als ik heel, heel goed tuurde. Succes!!