hoeveel hand/ thee doeken gebruiken jullie per dag?

Discussie in 'De lounge' gestart door edelweiss, 11 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Als het vies is, soms is dat een week.. Bedoel mn theedoek daar droog ik schone vaat mee af dus das niet echt vies.
    Ligt dus aan de handdoek hoe snel ie vies is..

Handdoek na t douchen 2/3x ofzo..

Was alles in t weekend,4 wassen ongeveer..
    En heb echt geen zin om elke dag doellos dingen te gaan wassen die niet vies Zijn..

2. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik gebruik mn theedoek niet eens elke dag, laat staan dat ik 'm dan al was ;)

3. Islah

Islah Niet meer actief

Alweer zo'n handdoektopic.

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hahaha, ja hoelang zal het duren voordat de eerste mensen voor viespeuk worden uitgemaakt? :D

Maar goed, wij gebruiken ongeveer 2 handdoeken per dag, want ja wij doen vaak langer met een handdoek.
    Handdoek in de keuken vervang ik om de dag. Theedoek hangt er eigenlijk voor de sier hahaha, gebruik dat ding echt amper. Die gaat 1 keer per week maar voor het schone gevoel in de was.
    Heb wel hele stapels theedoeken en handdoeken ( allemaal dezelfde ) dus je ziet het verschil toch niet.

5. henkie24

henkie24 Niet meer actief

theedoeken gebruik ik zelden ivm vaatwasser. handdoek in de keuken 2 per dag ( man heeft vaak vieze handen) en vaatdoek ook 1 of 2.
    douche handdoeken. soms een dag geen en de volgende dag 4. naar gelang wie er heeft gedouched en nee wij gaan dus niet allemaal iedere dag in de douche.

6. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Dit onderwerp is nog niet zo lang geleden al langs geweest.

7. Islah

Islah Niet meer actief

Hehe ik zat er ook al op te wachten.

8. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.031
    3.850
    113
    Vrouw
    Thuis
    Voor de mensen die wel alles iedere dag in de was gooien:
    Waar laten jullie al die natte handdoeken om te drogen :( of ben ik hier de enige zonder droger?

9. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

handdoek en thee doek hangen er hier ook wel eens een week, we hebben een vaatwasser dus drogen nooit af.

vaatdoekjes zijn hier verboden, die komen er hier dus echt niet in, ik gebruik van die wegwerp doekjes.

handdoeken in de douche gebruik ik ook wel 2x hoor, je komt toch schoon uit de douche, beetje zonde om die na iedere douche beurt gelijk in de was te doen.

10. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Wat grappig om te lezen dat er zoveel van jullie precies weten hoeveel, wanneer enz....ikke echt niet hoor, ik hou het niet bij!:D

11. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Handdoeken in de douche gaan hier best lang mee en ik ga ook niet meerdere keren per dag de gewone handdoeken vervangen. Misschien verandert dat als we kinderen hebben ofzo, maar ik zie nu niet in waarom dat zou moeten. Ik heb zeep staan en desinfectie dus het zal wel meevallen met die handdoeken.

12. Stando

Stando Bekend lid

5 apr 2012
    754
    0
    16
    NULL
    NULL
    +1 Hier gaan de douche handdoeken zelfs wel eens een derde rondje mee...

13. Stando

Stando Bekend lid

5 apr 2012
    754
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik gooi de natte handdoeken over de verwarming in de badkamer (die niet aan staat trouwens), wanneer ze droog zijn gaan ze de wasmand in.

14. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.829
    19.166
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Vaatdoekjes: elke dag een schone
    keukenhanddoek + theedoek: 2 à 3 keer per week een schone (We hebben een vaatwasser)
    Handdoeken in de badkamer: Ligt een beetje aan de situatie. Meestal om de dag. Maar als ik me van onderen heb gewassen en afgedroogd, gaat hij sowieso in de was.

15. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Wij gebruiken iedere dag een schone handdoek,onze dochter droog ik af met een badcape en die gebruik ik 2 dagen. Handdoek en theedoek gaan na ongeveer een week de was in maar als ze te nat of vies zijn gaan ze meteen in de was natuurlijk..

16. Amethist

Amethist Niet meer actief

Dit dus. Echt onzin om elke dag een schone handdoek te pakken, zowel douchehanddoek als keukenhanddoek. Beiden gebruik ik alleen om mijn schone lijf respectievelijk schone handen mee af te drogen, dus erg vies zal het daar niet van worden :cool:. Theedoek idd ook 1x per week een schone, het enige wat ik er mee afdroog zijn de appels die ik afwas...

17. Delta

Delta Niet meer actief

handdoek keuken en vaatdoekje elke dag, theedoek 2 keer per week? daar droog ik alleen ff de vaat mee af die uit de vaatwasser komt. douche handdoek doe ik wel 2/3 keer mee, hang ze te drogen over de deur, altijd, we hebben geen plek in de badkamer ervoor om ze goed te laten drogen...

18. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.237
    7.281
    113
    Vrouw
    Brabant
    Vaatdoek iedere dag een nieuwe, keuken handdoek en theedoek vervang ik 2 keer per week ongeveer.

Handdoek na het douchen doe ik meteen in de was, sinds ik een hardnekkige huidinfectie heb gehad.... Voorheen deed ik er 2 of 3 keer mee. Dat doet mijn man nog steeds. Maar voorlopig durf ik dat niet. Ben nog een beetje vies van mezelf ;)

19. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    wij hebben een afwasmachine, dus normaal kan ik wel 1 week met een theedoek doen. Handdoekjes doe ik 3-4 dagen normaal.

Maar sinds een paar weken drinkt dochter uit een beker en dat gaat nog weleens mis en dan pakt ze zelf de handdoek of theedoek uit de keuken en gebruikt die om het droog te maken, dus dan gaat ie meteen bij de was. Vaatdoekjes wel elke dag een schone. Ik droog de natte dingen op de rand van de wasmand en dan kan ie daarna gewoon in de wasmand.

20. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    Hier elke ochtend 2 (!) schone handdoeken bij het douchen haha. Erg he? 1 voor m'n lijf en 1 voor m'n haar. Eigenlijk nergens voor nodig, vooral die haar-handdoek zou best nog een keer mee kunnen... moet ik eens aan gaan denken!

Deel Deze Pagina