Van welke muzieksoort houden jullie? Ik ben helemaal gek van 90's muziek (van country muziek tot R&B en van boybands tot Gordon). Ik ben ook een grote fan van foute muziek. En momenteel word ik erg blij van One Direction hhihih.. en dat op mijn 30ste! Muziek houdt me jong van geest. Nu op de speakers aanstaan: Bon Jovi met ALWAYSSS.
Ik vind sommige nummers uit de top40 wel leuk, zoals Little Talks of Monsters and Men en Skyfall van Adele, maar ik ben vooral fan van Coldplay, Snow Patrol, Phil Collins, Queen, UB40, Sting & The Police, The Beatles, The Beach Boys, en andere golden oldies Ik heb een Spotify playlist die we vaak met visite op de achtergrond aan hebben staan waarin allerlei lekkere oldies staan. Heerlijk om te luisteren!
Vanalles eigenlijk. Ik hou van alles wat in de top40 staat, maar ook zijn tijd ook Nederlandstalig maar ook hardstyle/dance dat soort... Nu op het moment graag zomerse muziek, om vast in de stemming komen. Al zou 'all i want for christmas' ook prima kunnen
Indi rock voornamelijk, of stoner rock. Queens of the stone age is mijn favoriete band, op het moment kan ik folk ook erg waarderen zoals mumford and sons. Ook hou ik van oude jazz, heerlijk!
9 van de 10 dingen uit de Top40 vind ik vreselijk Voor de rest luister ik voornamelijk naar Rock en Punk en alles wat daar bijhoort (punkrock, Indie, hardrock etc)
I ♥ 80's! The Cure, Depeche Mode, Joy division, Chris Isaak, Kate bush etc. Verder nogal van de rock/metal/folk/drum&bass..
Ik hou niet van keiharde muziek zoals hardstyle hardcore hardrock enz.. Ik hou ook niet van oerhollandse muziek.. maar Guus Meeuwis bijv kan ik wel waarderen.. of blof enz.. maar carnavals muziek enz vind ik niks. Voor de rest luister ik veel naar the fray en dat soort bands. Top 40 vind ik soms ook wel leuk hangt van me stemming af.
Hier thuis luisteren we vooral rock en metal. Ik houd ook wel van punk... Maar kan ook muziek van Kate Bush appreciëren... Ik houd echt ni van r&b en Franse muziek
Slaaayyyyyeeeer!! Nee geintje. Metal hier. Zitten allebei in n metalband, mn man zelfs twee. Soms ook schotse folk en zen muziekjes, maar voornamelijk metal. Meezingen doe ik dan weer met musicals.
kan rockabilly erg waarderen- Wanda Jackson vind ik geweldig! ook blues als Janis Joplin, 1 van mn favorieten en natuurlijk metal; Soulfly, Kittie etc ohja, ook Johnny Cash en Jerry Lee Lewis worden erg gewaardeerd hier vind nederlandstalige muziek afschuwelijk! niet om aan te horen, het spijt me maar vind nederlanders over het algemeen echt talentloos als het om muziek gaat.. ook R&B vind ik vreselijk, en dan R&B als Usher etc bah...
Eigenlijk alles. Van klassiek tot metal. Alleen nl muziek zoals jan smit en gordon niet. Marco borsato of blof wel weer. Ligt wel echt aan m'n bui wat ik mooi vind. De juist muziek kan m'n stemming ook beinvloeden, ik heb dan ook vanalles in m'n auto liggen aan cd's.
Pop, lichte rock, jazz, blues en zo nu en dan een beetje r&b. Op dit moment vooral singer/songwriters en een echte Blof-fan...
Allerlei soorten metal, volk, black, gothic etc. Vind dat helemaal geweldig Musicals bler ik ook lekker mee, r&b, hiphop, top 40 etc vind ik echt helemaal niks, manlief ook niet. We hebben wel redelijk dezelfde smaak gelukkig.
Er zijn meerdere stijlen waar ik graag naar luister. Vind het heerlijk om smorgens bijv mee te zingen tijdens het foute uur van Q music. Top 40 luister ik ook graag naar, zeker de liedjes op t moment van Pink, Matt Simon, Tom Odell. Maar de cd die ik momenteel echt helemaal grijs draai is van de volgende band; Homepage | www.brianbuckleyband.com
ik luister metal en rock, wel vaker de symphonische genres ervan, en vind sommige anime-soundtracks geweldig! heb al voor aantal uren muziek op laptop ervan...
Ik luister toch wel het meest naar hip hop en r&b. Maar ben ook helemaal weg van zouk en kizomba. Waar ik echt niet van hou is van dat hoempapa muziek, metal en hardcore