Meiden, even een vraag. Misschien herkent iemand dit... Gisteravond lag ik in bed, en ik had mijn handen op mijn buik omdat de kleine lekker druk bezig was. Ook mijn vriend voelde gister voor de 2e keer sinds vrijdag de kleine bewegen. Super leuk natuurlijk! Daarna werd het rustig, de kleine had geen zin meer om wat van zich te laten voelen Toen opeens voelde ik een enorme druk in/op mijn baarmoeder, en mijn vriend die zijn handen nog op mijn buik had zei 'he, je buik word knetterhard man!' Ik voelde ook even aan mijn buik, en inderdaad... best hard! Is dit nu die zogenaamde harde buik, of kan het ook zijn dat de kleine gewoon helemaal tegen de baarmoeder aandrukte met zijn hele lijfje ofzo? Het deed geen pijn, en duurde ook maar iets van 10 seconden.... Liefs, Minyaweth.
je zult t vanaf nu nog wel vaker gaan voelen denk ik, t is een vreemd gevoel hihi en een beetje raar omdat t ineens zo hard word
Ja, het was best een vreemd gevoel... Ik voelde die druk en dacht eigenlijk dat de baby zich klaarmaakte om een flinke schop te geven
waarschijnlijk een harde buik, als je kleintje heel aktief is kan je baarmoeder daardoor geprikkeld raken met als gevolg een harde buik.