Hoeveel havermout in washand? Waterpokken...

Discussie in 'De lounge' gestart door Bkoenen, 15 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Fijn dat het helpt. En lekker 2x per dag in bad, dat vinden kinderen vaak ook niet erg. En daarmee is de jeuk ook nog eens weg en hoef je je kind ook nog eens niet de hele dag te vermaken zodat hij niet gaat krabben. Win, win, win en win situatie als je het mij vraagt.
    Ik hoop dat de pokjes snel indrogen en het achter de rug is, het is altijd even vervelend maar dan zijn ze er met een beetje geluk de rest van hun leven vanaf.

2. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Hmm mijn dochter heeft het nu sinds vrijdag. Maar nu vanavond kwamen er meer bultjes. Net alles ingesmeerd met sudo, het deed geen pijn.
    Natuurlijk heeft ze het nu net, nu we maandag een weekje weg gaan. Ze wil zo graag zwemmen, dus hoop dat de pokjes snel indrogen. Morgen maar even havermout inslaan, we hebben daar een bad.

Ze heeft ze ook in haar mond, daar heeft ze wel last van. Iemand tips behalve ijs eten.

3. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Awhhh in de mond...wat naar!!

4. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Haha toen mijn zoontje waterpokken had, las ik inderdaad dat een havermout badje zou werken. Ik ben echt een slechte huisvrouw, heb het bad vol laten lopen, zoontje erin en toen een half pak havermout er los bijgegooid haha. Had wel het idee dat het gewerkt had. :)

5. MaudvanL

MaudvanL Bekend lid

11 jul 2012
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat ik me dan afvraag is of je weleens écht jeuk hebt gehad, ik heb al sinds ik baby ben echt eczeem en ik krabte mezelf helemaal open, voornamelijk in bed echt niet dat mijn ouders daar aandacht ofzo aangaven of me iets aanpraatte.
    Jeuk is volgens velen erger dan pijn en kan je helemaal gek maken, zelfs nu nog terwijl ik nu weet dat jeuken niet goed is kan ik me soms niet bedwingen.
    Dat andere dingen niet helpen is gewoon bullshit, koelzalf helpt erg fijn en ook anti allergie tabletten kunnen de jeuk wegnemen of verminderen, havermout in bad werkt voor mijn huid ook kalmerend.
    Te heet douchen of baden maakt het bij mij erger, maar lauw warm niet.

6. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Maar het ene kind is het andere kind nog niet :)
    In deze situatie is er denk ik geen goed of fout.

7. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Een muggenbult gaat harder jeuken als je eraan komt, omdat het gif van de mug dan verplaatst in je huid, en dat jeukt.

Hier werkte het havermoutbadje heel goed, ik had heeeel veel in de washand gedaan :) Insmeren daarna heb ik niet gedaan, voorzichtig droogdeppen en dan zachte kleren aan.

Deel Deze Pagina