Hey dames! Zoals de titel al zegt; Bakerpraatjes, oftewel de 'kwaaltjes'en tekenen die eventueel voorspellen of je een jongetje of meisje krijgt! Begrijp me niet verkeerd, het maakt mij niet uit wat ik krijg, zolang het maar gezond is! Maar vind het wel leuk om te weten of de bakerpraatjes een goede voorspelling had gedaan bij jullie! Liefs!
Ik eet enorm veel zoetigheid, iets wat volgens de bakerpraatjes hoort bij een jongen, fout. De chineze kalender gaf aan dat ik een jongen krijg, fout. Mijn buik draag ik ontzettend naar voren, terwijl er toch echt een meid in zit. Mijn huid is ontzettend egaal, wat zou moeten horen bij een jongen. Haha voor nu kan ik dit bedenken. Zal vast nog wel meer zijn maar deze bakerpraatjes kloppen in ieder geval niet bij mij
Ik heb een brede buik (meiden buik) Ik heb een slechte huid veel eczeem en pukkels (meiden huid) Veel misselijk(meisje) Veel haaruitval (meisje) Veel hartig (meisje) En wij krijgen een jongen Volgens de Chinees kalender zouden we een meid krijgen
Geen moment misselijk geweest, eigenlijk sowieso geen kwaaltjes gehad (jongen) Eerste weken last van haaruitval gehad (meisje) Draag enorm naar voren (jongen) Pukkels!! Overal (meisje) En in verwachting van een zoontje!
Dit is het voor mij ook. Behalve de chineze kalender. Alles wijst op een jongen maar ze is toch echt een meid!
Weinig misselijk (jongen) Draag heel erg naar voren (jongen) Draag de baby hoog (meisje) Hartslag van de baby in rust is rond de 140 slagen per minuut (onzijdig) In het begin veel zin in hartig, tegen t eind veel zin in zoet (onzijdig) De bakerpraatjes neigen naar een jongen, maar we krijgen (als het goed is!!!) een meisje
Ik draag naar voren (jongen) Veel zin in zoetigheid (jongen) Chineze kalender (jongen) Mooie huid (jongen) Weinig misselijk (jongen) En we krijgen een...... jongen
Bij mij wees alles erop dat ik een jongen zou krijgen, maar er ligt nu toch echt een kleine dame boven van 2 maanden te slapen . Mijn zwangerschap: - geen misselijkheid (jongen) - droeg naar voren (jongen) - mooie huid (jongen) Alleen de Chinese geslachtskalender had het goed . Maar goed, dat ligt er ook weer aan welke versie je pakt .
Veel pukkeltjes terwijl ik normaal een gave huid heb (meisje) Al 10 weken ziek (meisje) Ramzi's methode 97% zeker, baby linksboven (meisje) Chinese kalender (meisje) NIPT-uitslag: JONGEN Voor de rest niet gekeken naar mogelijke bakerpraatjes.
Schopt liever rechts (meisje) Weinig pukkels (jongen) Draag aan de voorkant (jongen) Liever slapen op linkerzij (jongen) Wel een taille, aan achterzijde niet te zien dat ik zwanger was (jongen) Trek in verse sinaasappelsap (meisje) Niet misselijk (jongen) Weinig klachten (jongen) En nu ligt er toch echt al een meisje van dik 3 maand in haar ledikant te slapen.
Geen verstand van bakerpraatjes, maar ik moest wel altijd erg lachen om mensen die precies wisten wat het zou worden aan de hand van: vorm en grootte van m'n buik/ wel of niet misselijk/ ee goed of minder goed uitzien/ dingen die ik at/ etc. Zo was iedereen erg overtuigd van zichzelf en tja.. 50% had t ongeveer goed haha Inderdaad vermakelijk, vooral als je het zelf al weet maar het voor de rest geheim houdt! Mijn zwangerschappen waren bij de eerste twee overigens heel verschillend en ik kreeg eerst n jongen en toen n meisje. Nu zwanger vd derde, en weet nog niet wat t wordt (over 5 weken!)
Hier een lekker lange lijst gevonden zal onderaan mijn score zetten. Slaap je met je hoofd naar het noorden? Dan krijg je vast een jongetje! Naar het zuiden wijst op een meisje. fout Puntige buik? Een jongetje! Ronde buik? Een meisje! juist Last van ruwe handen, reken dan maar op een jongen. Zijn ze juist lekker zacht, dan wordt het een meisje. niet anders Ben je tijdens de zwangerschap mooi en besteed je veel tijd aan jezelf, dan wordt het een jongetje. Verwaarloos je daarentegen jezelf, dan wordt het een meisje. Zij ontneemt je alle schoonheid. oohhh juist Zijn je ribben bont en blauw geschopt? Dan krijg je vast een jongen. Meisjes trappen liever wat lager. tot hiertoe juist Als de aanstaande moeder veel last heeft van pukkeltjes (gezicht, décolleté en schouders) dan wordt het een meisje! juist Heeft je buik de vorm van een watermeloen? Dan wordt je ouders van een dochter. Lijkt je buik op een voetbal, dan zit er een zoon aan te komen. nog niet uit te maken Groeien je nagels sneller en worden ze sterker? Dan krijg je een jongen. Is het gewoon hetzelfde, reken dan maar op een meisje. juist Slaap je voornamelijk op je rechterzij? Reken dan op een meisje. Slaap je liever op je linkerzij, dan wijst het op een jongen. juist Meisje schoppen liever rechts, jongetjes schoppen liever links. tot hiertoe juist Tijdens je zwangerschap geen taille meer te ontdekken? Dan krijg je vast een meisje! Een jongetje laat nog wel wat van je figuur over. fout Wanneer de aanstaande vader veel in gewicht aankomt, reken dan maar op een jongen. Maar als hij gewoon slank blijft, wordt het een meisje. juist Draag je hoog? Dan krijg je een meisje. Ligt je kindje laag, dan wordt het vast een jongen. juist tot hiertoe Meisjes maken je slaperig en een jongetje zorgt ervoor dat je juist wat minder behoefte hebt aan slaap. juist Gevoelige of pijnlijke navel? Een meisje! Voel je niets bijzonders aan je navel? Reken dan maar op een jongetje. fout Bij een jongetje wordt alleen je buik dikker, bij een meisje worden je billen ook dikker. juist Jongetjes hebben een voorkeur voor hun hoofdje links en meisjes liggen graag met hun hoofdje rechts. no idea Groeien de haartjes op je benen of buik harder dan normaal? Dan wijst dit op een zoon. Maar als het hetzelfde is, dan is het een meisje. geen idee over de groeisnelheid Heb je veel trek in vers sinaasappelsap? Dan krijg je een meisje. Zo niet? Dan krijg je natuurlijk een jongen. juist Je gezicht wordt dikker bij een meisje, als je gezicht hetzelfde blijft dan krijg je een jongen. juist Dromen kunnen voorspellend zijn. Droom je vaak van een meisje of juist van een jongen? Hier kun je het geslacht van je toekomstige baby uit afleiden. fout Leg een tissue plat op de tafel en vraag de toekomstige mama dit op te pakken. Pakt ze hem bij het randje, dan verwacht ze een meisje. Pakt ze hem bij een van de hoeken, dan wordt het een jongetje. fout Wordt je haar iedere dag een beetje dunner? Dan zit er een meisje aan te komen. Wordt het echter iedere dag mooier en voller? Reken dan maar op een jongetje. geen verschil in dikte Is de toekomstige vader actief op gebied van klusjes? Dan wordt het vast een zoon! Zo niet, dan zit er een dochtertje aan te komen. fout Heeft de aanstaande moeder vaak een ochtendhumeur? Dan krijgt ze vast een meisje. Maar wanneer ze heel vrolijk is en veel lacht, dan wordt het vast een jongen. geen verschil Vind je de kapjes van het brood heerlijk? Reken dan maar op een jongen. Wil je ze juist helemaal niet? Dan krijg je vast en zeker een meisje. fout Pak je een koffiekopje bij het oortje? Dan krijg je een jongen. Houd je hem echter met beide handen vast, dan wordt het een meisje. juist Last van koude voeten? Dan krijg je vast een jongen. Merk je helemaal geen verschil? Dan wordt het vast een meisje. juist Bij een jongetje krijg je stevige benen. Bij een meisje zijn ze juist slanker en mooier. fout Pak samen met je partner een vorkbeentje van een kip en trek hier beide aan (totdat het uit elkaar getrokken is). Heeft de aanstaande mama het grootste stuk? Dan wordt het een meisje! Heeft papa echter het grootste stuk, reken dan maar op een jongen. wij eten geen kip met vorkbeentjes Bereid je meer tijd aan het bereiden van eten, dan wordt het vast een jongen! Een meisje is namelijk al tevreden met een boterham met pindakaas. fout Midden in de nacht ineens trek in zure haring en/of augurken? Vast een jongen! Van een meisje ga je verlangen naar ijs en chocolade of andere zoete dingen. juist Denkt jouw partner tijdens het vrijen dat je heel mooi bent, dan krijg je vast een meisje. juist (denk ik) Als bij je eerste kindje het kruintje van zijn haar in het midden ligt, wordt de volgende een jongen. Ligt het meer opzij dan wordt het een meisje. niet van toepassing Problemen met de ademhaling? Dan krijg je vast een jongen! Helemaal geen problemen met de ademhaling, reken dan maar op een meisje. fout Is de aanstaande vader wat nerveuzer dan normaal? Dan krijg je vast een meisje! Is hij juist heerlijk ontspannen, dan komt er vast een jongetje aan! fout Is je weerstand verlaagd en ben je steeds verkouden, dan krijg je een meisje. Maar als je juist blakend van gezondheid bent, dan kun je op een jongen rekenen. fout, tot hiertoe Vaak misselijk en veel overgeven? Dan wordt het vast en zeker een meisje! fout De score voor mij is meisje-jongen: 17-13 Tot hiertoe verwachten we inderdaad een meisje. Trouwens, de chinese geslachtskalender klopt voor mij ook.
Draag naar voren (jongen) Egale huid (jongen) Slaap liever op linkerzijde (jongen) Niet misselijk en geen kwaaltjes (jongen) Chineze kalender (meisje) Zin in zoetigheid (jongen) En ik krijg ook een jongen
Bij mij klopte alles. Pukkels, misselijk, ronde buik, urine in rode kool kooksap en kleur resultaat bekijken, lelijker worden, zin in zoet, ... meisje