Ik ben vandaag 11 dagen overtijd(al kan het ook 9 of 10 zijn want het scheelt bij mij soms 1 of 2 dagen, maar ik ga nu even uit van 11) Ik verwachtte dus 14 juli mijn menstruatie. De 19e getest met kruidvattest (niet de 2v5 maar met zo'n plasstaaf) 22e weer getest s ochtends met diezelfde kruidvattest. Deze was positief naar mijn idee (zie bijlage, is in het echt donkerder) S middags clear blue gedaan, (die met de weken Hoe lang je zwanger bent) deze was negatief De 23e negatieve test action, maar was in de middag 24e negatieve kruidvattest en vanmorgen negatieve actiontest Ik ben echt wanhopig aan het testen maar ik snap gewoon niet waarom ik anders overtijd kan zijn. Ik ben 20 jaar, zoontje van 1,5. 1.65 m, 58 kg. Ik heb dus geen overgewicht of eetstoornis. Ik heb ook gedacht aan misschien een cyste aangezien ik al bijna 3 maanden darmklachten heb en een hele gevoelige buik. Krijg nauwelijks mijn veters gestrikt omdat mijn broek dan in mijn buik drukt. Ook heb ik de laatste dagen menstruatiepijn, waardoor ik steeds denk dat ik toch nog ongesteld word, maar dit blijft uit. Kan ik wel zwanger zijn na al die negatieve testen ? Ik dacht echt dat ie positief was.. woensdag naar de dokter, en nog maar 1 zwangerschapstest in huis (van kruidvat) die ga ik maandagochtend doen. Woensdag dus testen bij de dokter.. Heeft iemand dit misschien ook gehad ? Positief testen en daarna continu negatief ? Hopelijk kan iemand me helpen. Ik wil mezelf geen valse hoop geven door vast te houden aan die ene positieve test...
Ik zie een pennestreep op de test en dat is negatief. Ik denk dat als je telkens negatief test, je er vanuit moet gaan dat je echt niet zwanger bent. Hoe lang waren je vorige cycli? Hoe lang ben je vd pil af? Hoe weet je zeker dat je eisprong is geweest en dat je dus overtijd bent.
Het kan zijn dat je op 9 dpo zit waarom dan al 6 testen doen? Met een onregelmatige cyclus ga je uit van je langste cyclus ipv van de kortste. Met ovulatietesteb weet je nog niet zeker of en wanneer je eisprong is. Het kan dus best zijn dat je berekeningen niet kloppen. Ik zou echt nog een dag of 4 niet testen en dan nog eens. Wat je nu doet is nutteloos en jezelf gek maken. En idd lijkt deze test niet positief..
Sorry meis dat is een pennenstreep. Dat komt wel vaker voor met deze testen. Zelf ook gehad. Helaas is de test dus negatief. Hoop voor je dat je snel een positieve test in handen heb.
Ik ben niet echt bezig om zwanger te worden. Maar ik heb altijd een cyclus van 28 dagen (vorige maand 2 dagen overtijd). Ik moet ook zeggen dat ik nooit ovulatietesten heb gedaan, en ook niet veel ervaring heb met zwangerschapstesten. De test leek in mijn ogen positief en toen merkte ik dat ik toch wel heel graag een 2e zou willen. Maarja helaas zal t dus misschien vals alarm zijn. Ik laat de afspraak bij de huisarts nog even staan. En ben allang blij dat ik nog maar 1 test in huis heb, want ik maak mezelf er idd gek mee. Ik kan beter even afwachten tot woensdag en niet meer testen tot die tijd ..
Oja sorry. Ik ben al sinds mei 2013 van de pil af, omdat ik de bijwerkingen niet meer trok. Ik zat 1,5 tot 2 jaar aan de pil. Toen in verwachting geraakt van ons zoontje. Na de bevalling in implanon laten zetten in mijn arm. Dat zal in maart 2014 zijn geweest, maar eind vorig jaar laten verwijderen omdat ik weer niet tegen de hormonen kon. Dus vandaar dat we nu alleen condooms gebruiken, ik voel me echt 10 x beter zonder die hormonen in mijn lichaam. Maar ik was al wel vrij snel weer regelmatig ongesteld na het verwijderen van de implanon.