Hey meiden, eventjes een korte inleiding. Slik elke dag trouw microgynon 50, redelijk zware pil dus. Afgelopen week niet ongesteld geworden, vandaag toch besloten te testen. Vriendin van me had nog een geldige test liggen dus deze gebruikt. Maar toen ik mn urine er netjes in had gedruppeld (4 druppels) begon de jongste vanuit zn slaap te krijsen. Dus snel naar de kleine, getroost, flesje.. ruim half uur verder dacht ik shitn test!! En daar tref ik mn test aan met een heel vaag 2e streepje. Nu is mijn vraag.. is deze betrouwbaar? Ik heb in het verleden weleens negatieve testen laten slingeren maar daar kwam geen 2e streepje bij..
Das kei lief. Ik ga het proberen! ( mn laptop is vandeweek gevallen dus nu alles via mn telefoon als t lukt )
Hij is verstuurd.. op hoop van zege dan maar. Maar hoe groot achtte jullie de kans dat ie echt positief is?
Door de pil heen komt niet vaak voor maar is niet onmogelijk! Ben je ziek geweest? Diarree? Overgegeven? Antibiotica geslikt?
Heb veel stress gehad de laatste maand, weet niet of dat er mee van doen kan hebben. Slik hem elke dag rond 22.00 u voor ik naar bed ga. De foto lukt me niet via mn telefoon. Majore heeft ook een topic hier boven mij geopend, mijn streepje is n stukje vager als haar kv test, maar wel zichtbaar..
Ben ook benieuwd naar de test. Helaas is de pil 99,9 procent dus onmogelijk is het niet. Ik slikte ook dezelfde pil als jij en had last van cyste toen der tijd en toen ik bij de gyno kwam was het geen cyste maar een ei sprong heb dat 3x gehad. Wil je niet ontmoedigen maar laten weten dat het niet onmogelijk is
Ik durf zo niet te zeggen of ie positief is of niet zonder dat ik het zie, misschien morgen een digitale van clearblue doen?
We hebben afgesproken een paar daagjes te wachten, tot woensdag. Dan zal ik, als ik echt zwanger ben, toch meer hormoon opgebouwd zodat ie duidelijk aangeeft ja of nee.