Hi! kunnen jullie meekijken? Dit is een action early test, fotos gemaakt binnen de afleestijd circa 3 minuten. Zijn deze positief? Ik ben overigens 7 of 8 dpo
Ik zie zeker een lichte streep Ik zou over 2 dagen nog eens testen. Duim voor je dat ie mooi oploopt.
Ik vertrouw de action testen helaas niet. Zelf al paar keer vals positief gehad. En nee niet beetje zwanger. Ook geen eisprong gemeten. Gewoon vals positief. Hoop voor jou beter nieuws. Probeer anders een ander merk?. Predictor bleef hier gelukkig negatief . Was test voor sterilicatie en kreeg bijna hartaanval. Bijde testen waren zo. Daarna weer 2 gedaan 4 en 5 mnd sterilisatie ivm nog geen menstruatie. En weer vals positief. Voor mijn geen action testen meer. Hopelijk nooit geen testen meer . Succes
woow wat erg! Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook actions dus had geen idee dat ze vals konden zijn...
Kan helaas het valse streepje zijn die vaak voorkomt op deze. Ik zou even over 2 dagen opnieuw testen of hij is opgelopen. Maar ook wel veel duidelijker dan de test van ts
Klopt, ik weet nog wel toen las ik over de vals positieve early dus gelijk daarna normale gedaan haha!
ja even afwachten dus. Hoewel ik eergister we een hele erge tuurstreep testte op de predictor early in een ander topic.
Dan zou ik daarmee morgen nogmaals testen. Als er toen en nu echt hcg zit dan ga je morgen een goede streep krijgen.
Hoi meiden! Hier even een update! ik heb net getest met predictor early en k2v5 en zijn beide mooi roze. Zijn dit goede strepen voor 9dpo?
Ik denk dat je zelfs wel iets verder bent dan 9dpo! Zo zag mijn predictor eruit op 11 dpo Gefeliciteerd
Dankjewel! Dit lijkt mij heel sterk omdat ik weet wanneer we hebben geklust, en wanneer ik een positieve ovutesr had! Haha
@RoGiJuLi even een vraag voor jou, aangezien jij HET orakel bent op dit forum ik ben al een hele tijd uit de test mode geweest dus ik weet het niet meer. Wanneer kan ik nou het best met de clearblue met indicator testen? Ik wil even blijven doortesten om te kijken of ze blijven oplopen.