Hallo meiden! Mijn dochtertje word in maart 2 en ik ben weer zwanger! Joepieee! Nu wil ik even jullie meningen over kinderwagens want ik vind de keus moeilijk. Zal ik een normale kinderwagen nemen en er een step-up board bij kopen vóór de oudste of vinden jullie het makkelijker voor een 2 jarige om een dubbele wagen te nemen zodat ze nog kan zitten? Alvast bedankt meiden! Liefs soraya
ik lees mee hier de derde op komst een zoontje van ockt 3 en zoontje van sept 1 en nu in jullie uitgeteld van de 3de toen de jongste geboren werd ging de oudste fijn op plankje staan was net geen 2 en heeft altijd goed gegaan maar de 2de is wat drukker enzo en weet niet als hij erop blijft staan dus ik twijfel ook heel erg tussen een gewonen wagen en een duowagen
hier zullen ze 20 maanden schelen en zit ook heel erg te denken erover dus dit ga ik ff volgen..sowieso zie ik mezelf niet met zo'n grote wagen met 1 zit voor en 1 achter.. dan liever iets als een phil en teds
Julia is straks ruim 2,5 als de baby wordt geboren, en voor haar heb ik een meerijdplankje. Ik heb eigenlijk geen plek in huis/schuur voor een tweelingwagen, en ik wil mijn Mutsy Slider ook liever niet kwijt. Ik heb ook oppaskindjes, en ik merk dat het heel goed gaat met op het plankje staan, goed vasthouden. Ze vindt het prima en kan op deze manier iets langere stukken volhouden. Ik moet zeggen, het loopt niet ideaal, maar ik heb nu natuurlijk dan een wagen, meerijdplankje en zelf ook nog een dikke buik, en dat is wel een heavy combinatie. Straks gaat dat wel beter denk ik. Ik heb wel nog de buggy achter de hand, of de enkele wagen, en dan kan de baby ook gerust in de draagdoek of draagzak. Zeker de eerste tijd weegt dat zo weinig!