Persoonlijk krijg ik nog geen hangtieten van sinterklaastopics (ik had ze al ) maar ik vind ze juist leuk. Mijn man zei gisteren. Wij gaan failliet aan al die sinterklaaskados van jou. Nou heb ik het dus eens uitgerekend en ik ben 135 euro kwijt. (voor 2 kids dus) Nou dat vind ik goed te doen want we hebben veel kados. Van opa en oma krijgen ze ook nog wat maar dat heb ik niet meegeteld want dat geld krijg ik van ze terug. Hoeveel heb jij besteed?
ik denk dat ik op de 150 kom voor 1 dame, maar dit heb ik dan in een jaar bij elkaar gespaard en zitten veel dingen bij die ze toch al moest hebben, dus rompers, sokjes, pyama, schoentjes dat soort dingen. En een aantal speelgoedjes. Of ze het allemaal krijgt weet ik nog niet want als het te veel word voor dr leg ik het weg voor kerst
hihihi heb ze vandaag opgeknoopt per kind ongeveer 40 euro. dus 80 in totaal. wat opa en oma hebben gedaan weet ik niet
Zo'n 150,- denk ik ongeveer. Is voor 2 kinderen en onszelf (ieder 6 kadootjes: kleiner en grotere+duurdere).
50 euro voor 3 kinderen. C en D krijgen echt niet veel, die zijn daags er voor al jarig ook is meer voor de vorm voor Justin.
ik denk dat wij op 55 euro uitkomen voor in totaal twee meiden... (en dan in december weer verjaardag van de oudste, nog een verjaardag van een nichtje, kerstmis en nog meer verjaardagen, en soms is het geld gewoon opperdepop)
Ongeveer 65 euro voor de oudste (inclusief schoen cadeau's) En 50 voor de jongste. Dat vind ik wel genoeg...helemaal aangezien onze oudste 1 december jarig is en een fiets krijgt van 200 euro met een paar nieuwe kleren en schoenen.
Ik durf het niet eens bijelkaar op te tellen zoveel, maar ik zal eens voorzichtig schatten... Ik heb in totaal 60,- van opa en oma voor de 2 kids gekregen en ik denk dat ik zelf iets van 120,- uitgegeven heb. Ik begin ook altijd in sept al met folders in de gaten houden zoals die van het kruidvat. Ik roep al 2 jaar dat ik volgend jaar echt niet meer zo bont maak en het is weer mislukt... Ik roep het nu ook maar niet meer, misschien dat dat helpt...