Hoeveel heb jij besteed aan sint kados?

Discussie in 'De lounge' gestart door debby82, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Even kijken ik vier het bij mijn ouders en het grote cadeau hebben we samen gekocht. En dan nog wat kleine dingen. Ik denk dat ik zo'n 50 euro heb uitgegeven voor hem en mijn moeder ook zoiets. Wij vieren heel uitgebreid sinterklaas, mnaar helemaal geen cadeautjes met kerst.

2. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

84,95 voor 2 kids

3. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    82 euro voor 1 kind. Had ongeveer 100 euro als budget maar ben goedkoper uit (er was iets in de aanbieding) en ga niet extra iets kopen om aan die 100 euro te komen.

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ongeveer 170 euro voor 2 kinderen (alleen voor Sinterklaas en met Kerst krijgen ze nog wel iets maar niet veel). Ze krijgen verder kadoos van opa en oma, oma, tante en oom en een oudtante. Meer dan genoeg dus.

Oja, we hebben vier kadoos gekocht en schoenkadootjes / snoepgoed voor die 170 euro

5. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij zitten rond de 140 euro voor 2 kinderen. Wat de opa's en oma's (en ooms en tantes) hebben gekocht weet ik niet.

6. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Even kijken..
    Playdoh..8 euro
    schoolbeker 7 euro
    Verkleedjurk 10 euro

Dus toaal 25 euro, voor 1 kind.

Qua schoenkadootjes zal ik hooguit een tientje kwijt geweest zijn, voor 4 keer zetten ofzo gok ik.

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    75euro per kind!

8. Opening

Opening Niet meer actief

Ik denk ongeveer 120 euro inclusief schoencadeautjes
    Hij krijgt ook nog van mijn zusje met haar vriend en van opa en oma.
    Ik denk dat mijn zusje ook iets van 50 euro heeft uitgegeven en mijn ouders 150 euro.
    Kerst doen we hier ook maar dan lootjes met zijn allen en we kopen allemaal nog wat voor de kleine.

9. tulip

tulip Niet meer actief

55 euro ongeveer, das voor pakjesavond. Ze heeft 3 keer een schoencadeautje van een euro ongeveer gehad.

10. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    40 van ons, en tot. 100 euro met geld van oma's en oom erbij

11. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.342
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik kwam volgesn mij uit op 20 euro per kind dit jaar... maar we houden het ook klein - ze krijgen nog zoveel van opa/oma/ en ooms en tantes...
    Ze zijn de enige kleinkinderen ;)

Wij hebben voor de oudste:
    K3 jurkje (5,99 ,cadeau lidmaatschap NCRV :p)
    2 x uitbreiding treinbaan (14 euro)
    berenhuis van mijzelf van vroeger (dus gratis) --> we maken daar zo'n 5 kadootjes van ;) (huis, inrichting, beertjes)

voor de jongste:
    efteling roodkapje pyama (7,50)
    4 efteling peuterboekjes (4,00)
    puzzle (was nog een kraamkadootje-oeps)
    komen nog pantoffeltjes bij +/- 5 euro
    héél misschien dat ik nog voor een loopautootje kijk op marktplaats, max 10 euro- maar daar twijfel ik nog over...

schoenkadootjes: Pepernoten, taai taai, mandarijn + 1x een sneeuwbolletje met zwarte piet.

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Voor 2 kinderen 30 euro op pakjesavond, schoencadeautjes waren in totaal 15 euro ongeveer (er ligt nog wat op zolder omdat ze niet zo vaak hun schoen hebben gezet, schuiven we door naar de verjaardagen). Verder krijgen ze van niemand iets. Met kerst krijgen ze allebei een pop van 30 euro.

13. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    150 per kind en dan nog 100 euro voor een ikea keukentje dus 550 euro intotaal

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o sommigen hebben een heus budget ;)

Ik koop meestal gewoon het hele jaar door als ik wat leuks zie wat. Dus dan heb ik niet echt een budget gaat gewoon met de boodschappen mee.

Nu op het laatst nog wel wat voor mijn zoontje gekocht want voor hem had ik bijna niks. Dus heb gewoon een wat groter kado voor hem gekocht waar hij echt wat aan heeft.

Voor kerst krijgt mijn dochter een loopfietsje en mijn zoontje een vormenstoof denk ik. Dat loopfietsje ligt hier al een paar maanden op zolder. Gekocht bij de prijsmepper voor 30 euro.

15. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    inclusief schoenkadootjes ongeveer 60 euro voor 2 kinderen. Vooral omdat ze 27 oktober en 9 november jarig waren en al gruwelijk verwend zijn. Ik weet gewoonweg niet wat ik moet kopen.

16. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Wij hebben 130 euro aan de twee meiden uitgegeven en dan nog 75 aan opa/oma/broertje. En dat vond ik nog best redelijk. Voor de meiden hebben voor ieder een baby born, een buggy, kleertjes, luiers. En dan voor beide nog een kadootje wat niet hetzelfde is. En mijn ouders hebben 2 mega mindy pakken + accessoires voor ze gekocht. Geen idee wat dat precies gekost heeft.

17. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik heb € 50,-- voor 2 kids besteed. Voor mijn zoontje heb ik 3 dingen en voor mijn dochter 5. Vind ik meer dan genoeg, gezien het feit dat ze 19 maanden en 5 maanden zijn en er dus geen hout van begrijpen. Ik heb ook allemaal kleine cadeautjes gekocht.

18. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

300 euro voor 2 kinderen,

maar ik denk dat we daar 220 van maken, we hebben voor zoonlief een groot thomas de trein station gekocht van 80 euro, we hebben zo ontzettend veel cadeaus voor ze dat ik denk dat we deze met de kerst gaan geven.

19. Maia

Maia Niet meer actief

Voor Fleur 30 euro en voor de lootjes cadeautjes in totaal ook 30 euro.

20. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    veel te veel! i'm loving it!

Deel Deze Pagina