hier twee kadodootjes, een sterrenprojector van 30 euro en een activity-beertje van 10 euro. En dan krijgt ze van oma nog iets van ong 10-15 euro. Met kerst krijgt ze (net als alle kleinkids) alleen van oma een kadootje.
Wij hebben voor Robyn voor 80euro aan kadootjes gekocht. En voor ons neefje en zijn 2 nichtjes voor ieder voor ongeveer 15euro aan kado's gekocht.
Ongeveer 75 euro per kind. De oudste wat meer dan de jongste, speelt toch allemaal met elkaar. Ook nog wat gekocht voor de zusjes van mijn man ( pubers ) en mijn schoonmoeder. Leuk joh.
Debby ze hangen nu op de grond en ik heb zoveel sint kados gekocht en geen geld meer heb voor een goeie tietenhouder....whahahhaha even serieus voor Amy-lynn strijkplank 12,00 ijzer 10,00 babypop 20,00 badje 10,00 dora telefoon 10,00 schoen pinipon setje 7,95 dora boek 7,99 lalaloopsy 5,99 dora spel 4,99 puzzel 4,99 rond de 100,00 euro zeg maar
whahaha mirell nou dan verkoop je 1 jurkje van amy-lynn... kan je er weer een kopen leuk die kadoos. Hier ook 2 dora dingen (3 knuffels van dora, boots en swieber en een treinbaantje met een dorapoppetje)... sja we moeten er maar aan geloven he was al bang dat je dora schoenen ofzo op je lijstje had staan
Even denken hoor! Voor dochterlief heb ik drie cadeautjes gekocht. Een speeltje voor in bad, een houten krat vol muziekinstrumentjes en een koffertje met drie boekjes van 'de mooiste vis in de zee'. Samen ongeveer 35 euro. Wij kopen ook altijd een cadeau voor elkaar. Meestal hou ik dat zo rond de 50 euro max, maar nu wilde manlief zooooo graag de Wii Dus ja, nu viel dat wat duurder uit. Maar het was evengoed een leuke aanbieding. (ben wel benieuwd hoe vaak zo'n ding in de praktijk gebruikt gaat worden, maar goed) Totaal voor mij dit jaar zo'n 150 euro.
en mannen hebben altijd wat te zeuren he... eerst klaagt ie dat ik te weinig shop (omdat ik niet goed in mijn vel zat) en ik dringend kleding moet gaan kopen voor de kids (niet dat ze tekort komen kasten zijn al veel te vol) en nu klaagt ie dat ik te veel speelgoed koop... volgens mij heeft ie gewoon geen zin om het speelgoed op te ruimen
Ongeveer 80, daar zitten 2 kleinigheidjes voor de baby bij. Schoenkado's ongeveer 15 en wat oma kwijt was geen idee.
Teveel! Ongeveer 150,- voor alleen de oudste en de jongste heeft nog niks... Duidelijk een mama met een gat in d'r hand en teveel dingen leuk vindt om te geven En weet je wat het erge is: ik heb ooit eens verkleed als zwarte piet dikke tranen staan huilen toen ik samen met een Sinterklaas bij het ene gezin zakken vol kado's inclusief een crossfiets naar binnen liep te zeulen voor een kindje dat niet eens de moeite nam om dankjewel te zeggen en bij een volgend gezin 1 wasmand half gevuld met wat kleine kadootjes, maar zo blij met de komst van Sinterklaas(tekeningen en knutselwerkjes gemaakt voor Sinterklaas). Het kindje van gezin 1 en een kindje uit gezin 2 zaten bij elkaar in de klas. En het enige wat ik mij toen af vroeg was: hoe ga je dat in godsnaam uitleggen als die twee kindjes de volgende dag in het kringgesprek op school vertellen wat ze hebben gekregen van sinterklaas... Dat was de eerste en laatste keer dat ik zwarte piet ben geweest. En kijk nu wat er allemaal in onze wasmand gaat... Volgend jaar, als hij kan praten, gaan we maar eens proberen heel bewust in te kopen voor Sinterklaas.
Rond de 75 euro geloof ik, en ze heeft het niet eens door haha. Maar gewoon voor het idee vind ik het erg leuk, en ik koop het anders toch wel voor haar..
oooh weet t bedrag niet eens we hebben gewoon steeds wat kleine dingen gekocht ze beseft t nog niet maar t gaat gewoon om het idee vind sinterklaas en kerst heerlijk!
Ong 150 euro, voor 5 man! We vieren het met zijn zessen, en kopen allemaal cadeautjes voor elkaar (op 2 kinderen na). Moet nog wel een cadeautje voor mijn vriend erbij kopen..
Hier kwamen we uit op 80 euro voor 2 kids en was nog al verbaasd, dacht echt bij de kassa dat het veel meer ging kosten...
Verschrikkelijk veel ben ik bang....je kan hier zó goed shoppen en zo veel keus aan leuk speelgoed e.d. Moet zeggen dat daar ook de kerstcadeau's bijzitten, dat vieren we veel uitgebreider dan Sint. Durf het niet te zeggen.