Hoeveel heb jij besteed aan sint kados?

Discussie in 'De lounge' gestart door debby82, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    hier twee kadodootjes, een sterrenprojector van 30 euro en een activity-beertje van 10 euro. En dan krijgt ze van oma nog iets van ong 10-15 euro.
    Met kerst krijgt ze (net als alle kleinkids) alleen van oma een kadootje.

2. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Wij hebben voor Robyn voor 80euro aan kadootjes gekocht.
    En voor ons neefje en zijn 2 nichtjes voor ieder voor ongeveer 15euro aan kado's gekocht.

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ongeveer 75 euro per kind. De oudste wat meer dan de jongste, speelt toch allemaal met elkaar.
    Ook nog wat gekocht voor de zusjes van mijn man ( pubers ) en mijn schoonmoeder.
    Leuk joh.

4. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    Debby ze hangen nu op de grond

en ik heb zoveel sint kados gekocht
    en geen geld meer heb voor een goeie tietenhouder....whahahhaha

even serieus

voor Amy-lynn
    strijkplank 12,00
    ijzer 10,00
    babypop 20,00
    badje 10,00
    dora telefoon 10,00

schoen
    pinipon setje 7,95
    dora boek 7,99
    lalaloopsy 5,99
    dora spel 4,99
    puzzel 4,99

rond de 100,00 euro zeg maar

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    whahaha mirell nou dan verkoop je 1 jurkje van amy-lynn... kan je er weer een kopen ;)

leuk die kadoos. Hier ook 2 dora dingen (3 knuffels van dora, boots en swieber en een treinbaantje met een dorapoppetje)... sja we moeten er maar aan geloven he ;)
    was al bang dat je dora schoenen ofzo op je lijstje had staan ;)

6. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Even denken hoor!

Voor dochterlief heb ik drie cadeautjes gekocht. Een speeltje voor in bad, een houten krat vol muziekinstrumentjes en een koffertje met drie boekjes van 'de mooiste vis in de zee'. Samen ongeveer 35 euro.

Wij kopen ook altijd een cadeau voor elkaar. Meestal hou ik dat zo rond de 50 euro max, maar nu wilde manlief zooooo graag de Wii ;) Dus ja, nu viel dat wat duurder uit. Maar het was evengoed een leuke aanbieding. (ben wel benieuwd hoe vaak zo'n ding in de praktijk gebruikt gaat worden, maar goed)

Totaal voor mij dit jaar zo'n 150 euro.

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    en mannen hebben altijd wat te zeuren he...
    eerst klaagt ie dat ik te weinig shop (omdat ik niet goed in mijn vel zat) en ik dringend kleding moet gaan kopen voor de kids (niet dat ze tekort komen kasten zijn al veel te vol) en nu klaagt ie dat ik te veel speelgoed koop...
    volgens mij heeft ie gewoon geen zin om het speelgoed op te ruimen ;)

8. Milujem

Milujem Niet meer actief

Hier rond de 40 euro in totaal :) 1 kind en mijn vriend.

9. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Goh, wat hebben we het allemaal slecht he? Die crisis hakt er wel in hoor (haahhahahahahahhaha)

10. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Ongeveer €80, daar zitten 2 kleinigheidjes voor de baby bij.
    Schoenkado's ongeveer €15 en wat oma kwijt was geen idee.

11. Pluutje

Pluutje Fanatiek lid

3 jun 2010
    1.059
    0
    36
    NULL
    NULL
    Teveel! Ongeveer 150,- voor alleen de oudste en de jongste heeft nog niks...:)
    Duidelijk een mama met een gat in d'r hand en teveel dingen leuk vindt om te geven:)

En weet je wat het erge is: ik heb ooit eens verkleed als zwarte piet dikke tranen staan huilen toen ik samen met een Sinterklaas bij het ene gezin zakken vol kado's inclusief een crossfiets naar binnen liep te zeulen voor een kindje dat niet eens de moeite nam om dankjewel te zeggen en bij een volgend gezin 1 wasmand half gevuld met wat kleine kadootjes, maar zo blij met de komst van Sinterklaas(tekeningen en knutselwerkjes gemaakt voor Sinterklaas). Het kindje van gezin 1 en een kindje uit gezin 2 zaten bij elkaar in de klas. En het enige wat ik mij toen af vroeg was: hoe ga je dat in godsnaam uitleggen als die twee kindjes de volgende dag in het kringgesprek op school vertellen wat ze hebben gekregen van sinterklaas...
    Dat was de eerste en laatste keer dat ik zwarte piet ben geweest.

En kijk nu wat er allemaal in onze wasmand gaat... :) Volgend jaar, als hij kan praten, gaan we maar eens proberen heel bewust in te kopen voor Sinterklaas.

12. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Ik zit nu op 175 euro voor m'n dochter.

13. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Rond de 75 euro geloof ik, en ze heeft het niet eens door haha. Maar gewoon voor het idee vind ik het erg leuk, en ik koop het anders toch wel voor haar..

14. miss40

miss40 Bekend lid

18 mei 2011
    543
    0
    16
    noord-holland
    75 euro voor 3 kinderen

15. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

0,0 omdat het niet uit kan en de kleine er toch nog niks van snapt dit jaar.

16. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    100 euro ongeveer voor 4 kids

17. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    oooh weet t bedrag niet eens we hebben gewoon steeds wat kleine dingen gekocht ze beseft t nog niet maar t gaat gewoon om het idee vind sinterklaas en kerst heerlijk!

18. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Ong 150 euro, voor 5 man!
    We vieren het met zijn zessen, en kopen allemaal cadeautjes voor elkaar (op 2 kinderen na).

Moet nog wel een cadeautje voor mijn vriend erbij kopen..

19. limegreen

limegreen Bekend lid

6 mei 2008
    892
    0
    0
    Hier kwamen we uit op 80 euro voor 2 kids en was nog al verbaasd, dacht echt bij de kassa dat het veel meer ging kosten...

20. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Verschrikkelijk veel ben ik bang....je kan hier zó goed shoppen en zo veel keus aan leuk speelgoed e.d. Moet zeggen dat daar ook de kerstcadeau's bijzitten, dat vieren we veel uitgebreider dan Sint. Durf het niet te zeggen.:)

Deel Deze Pagina