Hoeveel heb jij besteed aan sint kados?

Discussie in 'De lounge' gestart door debby82, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Ik denk zon 200 euro voor 3 kids en mijn man. ;)

2. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja joh is leuk voor de foto, voor Dean zijn eerste kerst had ik een vtech winnie the pooh soort van ratel maar dan met muziekjes en lichtjes, een bosje sleuteltjes weet dat nog precies en hij had er zo geen zin in haha maar nu kijkt ie wel eens foto's terug en vind ie dat zo leuk!

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant

4 kids dus :D :p (geintje !)

4. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Hahaha ja zo zie ik het soms wel. Hij kon (als een klein kind) niet wachten op zijn kado tot as zondag dus meneer speelt nu iedere avond stiekem zijn nieuwe ps3 spel. ;)

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    oh ja... voor mijn man en voor mezelf moet ik ook nog het e.e.a. kopen.

Vorig jaar hadden we alleen voor de kindjes en toen alles uitgepakt was, rende Sam naar de brievenbus en riep heel hard: "mama is ook lief geweest hoor, Piet"

6. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    wel schattig, wij leggen hier wel uit dat alleen kinderen kadootjes krijgen als ik ook nog voor mn man moet zoeken heb ik een heftig probleem ik heb al geluk als ik wat kan vinden voor kerst haha

7. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    3 cadeaus van bij elkaar 60 euro voor 1 kind. Verder krijgt ze nog iets van oma maar weet niet wat dat kost.

8. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Mijn ouders geven 30 euro per kind (heb 2 kids) en dan moeten wij zelf nog wat halen.
    Word ca 15 per kind of 10 per kind... ligt eraan wat we tegenkomen.

Daarvoor hebben ze 3 keer hun schoen mogen zetten en is er ook al ruim 50-60 euro doorheen gegaan.

wij zijn meer van de kerst, sint is meer gezelligheid bij ons.
    *oww... dat beloofd nog wat als ik mezelf teruglees*

9. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    voor sven zit ik op 14 euro, meer kan ik gewoon echt niet missen nu,
    een week later vieren we zijn verjaardag daar heb ik nieuwe schoenen en een kreitbordt voor gekocht samen 40 euro,
    al met al niet zo veel, maar denk niet dat sven ons er minder lief om zal vinden, iedereen besteed naar wat die missen kan en dat is toch prima,
    je moet doen waar je jezelf goed bijvoeld, als wij meer te besteden hadden, had sven echt wel iets meer gekregen denk ik, maar voor nu vind ik het leuk zo, een verkeerskleed van 10 euro, plus een auto en stiften bij de action vandaan samen 4 euro, we gaan zo vast boodschappen doen voor aankomend weekend, (want familie komt hierheen) welllicht dat ik nog wat kleins zie, maar veel meer zal het niet worden.

wel krijgt sven van de opa`s en oma`s en zijn oom en tante nog wat, (die weten hoe we er voor staan) en van zijn andere oom en tante heeft hij anderhalve week geleden een autogarage gekregen in zijn schoen zeg maar, die komen hier geen sinterklaas vieren, zijn ongewild kinderloos (ik ken het gevoel) dus die vinden dat altijd moeilijk en geven sven dan liever wat als hij llekker bij hun logeert, ik vind het natuurlijk prima.

hier geen jaloezie of afgunst tegen de mensen die wel grote kados kopen hoor, ik gun iedereen het beste, en je moet doen met wat je hebt.

10. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik heb zo'n 100 euro uitgegeven, dat had ik ook in gedachten, dus het valt niet tegen.

11. Leliana

Leliana Niet meer actief

0,0 euro .. :D

wij doen er nog niet aan! Snappen ze toch niks van en december is druk zat!

12. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

13. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Wij hebben voor 20 euro per kind gekocht. En eigenlijk best veel spul gekocht. Voornamelijk veel knutselspullen. Daar zijn best veel cadeautjes uitgekomen. Oma heeft ook nog voor 30 euro per kind gekocht. En andere oma heeft ook nog een kleinigheidje gekocht.

14. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    nou wij hebben gisteren geshopt...

manlief een ouderwets koffiezetapparaat.. :p
    ik een grill...

dochterlief van 21 een samsung galaxcy ofzoiets, een ds spel en een boek

mijn zusje van 17
    lippenstift
    parfum van burberry brit
    oorbellen
    haarspullen voor haar mooie krullen
    en een grote makeupdoos

zoonlief van 7

veel leesboeken
    lego
    en een eigen mobieltje om zn papa mee te bellen. (hij woont bij zn moeder)

dochterlief van 3 een soort ds maar dan voor kleine kindjes met 100 spelletjes
    spulletjes voor haar babyborn
    kralen om te rijgen
    mandala tekenen

jongste dochterlief van 2

een autogarage met autootjes
    microfoon een echte :p ze houd van zingen :p
    blokkendoos
    en een soort autobaantje die heen en weer naar beneden gaat

en dan hebben we voor 3 jongsten een dvd laten maken waarin sinterklaas een persoonlijk verhaal over hun verteld :p

15. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Wij hebben zelf ongeveer 60 euro uitgeven en mijn ouders nog 50 euro.

Schoonouders hebben ook nog wat gekocht dus de kleine man wordt zondag flink verwend.

16. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    ik heb niet ech gekeken na wat het kost.. meer na wat ik leuk vond voor haar.. denk dat ik tussen de 80 en 100 heb uitgegeven. maar heb al sind okt. dingetjes gekocht. :)

Deel Deze Pagina