Graag zouden wij babyfoto's delen met familie. Het is super onhandig om elke keer foto's via de app te versturen. We vergeten altijd wel iemand. Een whatsapp groepje hebben we geprobeerd, toen bleef de familie kletsen en de telefoontjes roodgloeiend staan waardoor de helft al snel afhaakte. Foto's delen op sociale media doen wij niet. Weet iemand een goedbeveiligde app voor Android waar je foto's in kunt zetten en mensen toestemming kunt geven om het album in te zien? Alvast bedankt!
inderdaad via google foto's. je kunt foto's dan ook opslaan in een cloud, en je kunt mappen maken die je met familie kunt delen. gaat heel makkelijk.
Geen app, maar wel een fijn programma via computer: wetransfer.com Tot 2gb is het gratis. En het werkt via mail en dan kan iedereen zelf de foto’s of filmpjes binnenhalen, wanneer hij/zij wil (zit wel een tijdslimiet op van 2 wkn geloof ik)
Maar dan moet iedereen wel constant alle foto's downloaden. Daar zou ik weer te lui voor zijn + geheugen vol (op telefoon dan)...
Wetransfer is heel leuk voor een album zoals vakantiefoto's! Zoek meer iets wat ik continu kan aanvullen. Probeer nu google foto's gedeelde albums uit!
Dropbox, daarin kun je ook bepaalde mappen delen. Zo delen wij ook foto's met (schoon)ouders, werkt perfect!
Tja, alle genoemde opties zijn ook gewoon open cloud spaces via www. Vooral websites als wetransfer zijn zo lek als een mandje. En een google+ account is niks veiliger dan een privé facebook account (waar je alleen een paar mensen zichtrechten geeft)
Bij mijn eerste hadden we een afgesloten website op kijkonzebaby.nl Zo kon de familie in Nederland via een code in ons fotoalbum kijken. Geen idee of het nog bestaat, is natuurlijk al 12 jaar geleden
WeTransfer werkt heel goed! Hier is niet alleen een website van maar ook een App. Wanneer je dan iets verstuurt dan krijgen mensen ook een berichtje/ mail. Werkt voor ons heel goed! Kan trouwens wel veel MB's kosten om de foto's te downloaden. Ik probeer eigenlijk altijd alleen foto's te openen als ik WI-Fi heb. Mijn vrouw heeft helemaal een nieuw abonnement genomen om foto's te kunnen sturen en ontvangen. Is natuurlijk ook een mogelijkheid.