Hoeveel heb jij straks nodig? (Spaargeld)

Discussie in 'De lounge' gestart door cowgirl80, 6 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

325.000 euro. Leuk bedragje:roflmao:

2. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Slechts 405000 euro.
    Geen probleem. Met de teruggave belasting 2017 kom ik al een heel eind ;)

3. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    82.200
    Minder dan de meesten, valt op. Wij hebben een hypotheek die we in principe helemaal aflossen, 1 kind en ik hoef niet zo nodig eerder te stoppen met werken. Mijn vriend is 4jr jonger dan ik en ik heb werk wat niet lichamelijk zwaar is (in tegenstelling tot mijn vriend). Maar poeh, 70 jaar en 6mnd als ik aow krijg...nog 34 jaar te gaan :eek:
    Hopen maar dat ik dan ook heeeel oud mag worden :thumup:

Manque vindt dit leuk.
  4. smax

smax Fanatiek lid

15 feb 2018
    1.955
    1.042
    113
    Vrouw
    Wij lossen de hypotheek ook helemaal af, dus dat scheelt een heleboel! We willen de rijbewijzen en studies van de kinderen bekostigen. Dat hebben onze beide ouders ook voor ons gedaan en zoals het er nu naar uit ziet, gaat ons dat financieel ook lukken.

Ze zeggen dat we €175.000,- dan moeten hebben als we onze hypotheek helemaal aflossen.

5. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    7500 euro (meer als ik eerder wil stoppen met werken)

Studie heb ik ook nooit betaald gekregen door ouders en ik zou dat financieel ook niet kunnen ophoesten. En misschien is het over 18 jaar weer veranderd.
    Ik heb geen koophuis.
    Ik heb altijd wel een klein buffertje voor onvoorziene kosten van een paar duizend euro.
    Maar ik heb ook zoiets van ik leef nu, dus wil daar ook van genieten. Dus ook leuke dingen doen, op vakantie etc.

Deel Deze Pagina