Hier ook altijd plenty voorraad (daarom gooien we vaak weg) Wij hebben regelmatig aanlopers die meeeten en ik haat een lege koelkast. Zeker dingen als frisdrank is er altijd. En de voorraad kast bevat altijd van alles en nog wat en in de vriezer standaard iig gehakt en kipfilet
hier is de koelkast altijd wel gevuld met vanalles omdat we bijna elke dag wel even een boodschapje doen... en op zaterdag halen we ook nog vanalles voor het weekend... drinken enzo halen we eens in de twee weken maar dan overal een treetje van dus dat is heel soms eens allemaal op... net even gekeken maar er liggen nog vleeswaren, kaas, groente mayo en andere sausjes, appelmoes, smeerworst, snitzels, fruit, en allerlei smeerkazen.... hoef dus voor vandaag niets bijzonders te halen... morgen weer...
Ik doe op zaterdag boodschappen. Maar op vrijdag is er dus meestal alleen nog over wat ik op vrijdag zou willen eten. Frisdrank enz is meestal niet veel in huis, want dat drinken we allebei niet en is er dus alleen voor de visite. Meestal haal ik dat als ik weet dat er iemand komt. Zo ook met koekjes en snoep, want ook dat eten we zo min mogelijk. Wel is er altijd iets van pasta, een blik soep ofzo. Dus we hoeven nooit zonder eten te zitten hoor. Maar ik vind het gewoon zonde om eind van de week van alles weg te moeten gooien omdat het niet meer goed is.
bij ons staat de koelkast altijd bomvol we hebben ook nog een tweede ijskast en die is ook helemaal vol. Ook nog een vooraad hokje en die is ook helemaal vol gestapeld
bij ons is de koelkast op vrijdags erg leeg we hebben wel genoeg om het avondeten, en voor de jongens drinken.. maar meer is het niet zaterdags doen we weer boodschappies
Sinds ik zwanger ben hebben we regelmatig een lege koelkast, en niet omdat ik zoveel eet Maar ik vergeet boodschappen te doen, en kom daar dan op zondag achter ofzo.. Of als ik wel boodschappen doe, vergeet ik de helft mee te nemen. Maar daarvoor zorgde ik er altijd voor dat alles op voorraad is.
Hier einde van de week ook vaak leeg. Maar dat is ook omdat ik weinig opslagruimte heb! Dus ik koop ook echt alleen wat ik nodig heb en niet in meervoud want ik kan het niet opbergen. Vaak ga ik ook elke dag eventjes naar de winkel wandelen. Zo ben ik er even uit met Jorisje!
Bent niet de enige hoor.. Wij hebben precies hetzelfde, ik doe altijd voor die week boodschappen kwa eten/drinken etc. Maar dan aan t einde van die week is ook echt alles op! Vaak gaan we dan zelf maar op visite die zondag of als me zusje op visite komt neemt zij een flesje drinken mee. Of we racen gauw naar de benzinepomp hihihi.. We hebben geen grote koelkast (staat ons fornuis op namelijk, dus tafelmodel) en geen grote voorraadkast. Dus daarom kan ik maar per week kopen.
hier ook meestal nog vanalles... niet zo zeer de koelkast aar wel de vriezerS en de voorraadkastEN, ja in meervoud! heb beetje erg veel kasten in keuken en een kast onder de trap en alles zit tsjok vol! maar nooit genoeg... als hier de oorlog iutbreekt kunnen we wel even voorruit waahahaha ik lach wel maar eigenlijk doodzonde gezien de houdsbaarheidsdata's wat we nooit méga veel hebben is vlees, dat is meestal na een week op 1 of 2 soorten na wel op, maar goed we hebben wel altijd spul voor in de frietpan of iets als knakworstjes/rook worst oid...
ik ga meestal om de dag boodschappen doen en koop wat ik nodig heb. bv vandaag was het. aardappels, spinazie, brood, 1 soort beleg,badschuim voor kleine plurk, een pizza voor mijn man morgen, broccoli, appels. 1x in de zoveel tijd neemt mijn man veel drinken mee. en op vrijdag haal ik wat meer boodschappen. ook voor het weekend wat lekkers ofzo. sosm is de koelkast hier best leeg maar een blik soep, friet en snacks,en afbakbrood heb ik altijd wel in huis.
Ik doe hier elke dag boodschappen, we wonen naast de supermarkt en dan ben ik tenminste even naar buiten. Straks als ik ga werken gaan we wel éen keer in de week boodschappen doen. Nu is er eigenlijk altijd wel wat in huis.